מערכת COL | יום כ"ח טבת ה׳תשע״א 04.01.2011

יהלומן מספר 1

גם השנה ממשיכה פעילות היהלומים המלוטשים של קבוצת לבייב בישראל לשמור על מיקומה בראש רשימת דרוג ייצוא היהלומים לשנת 2010: הקבוצה ייצאה יהלומים מלוטשים בהיקף של כ-370 מיליון דולר לעומת 241 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד גידול של כ-52% לסיפור המלא
יהלומן מספר 1
לבייב על רקע יהלומים (צילום: מאיר אלפסי, ארכיון)
לכתבנו נודע כי, גם השנה ממשיכה פעילות היהלומים המלוטשים של קבוצת לבייב בישראל לשמור על מיקומה בראש רשימת דרוג ייצוא היהלומים לשנת 2010.

קבוצת לבייב ייצאה בשנת 2010 יהלומים מלוטשים בהיקף של כ-370 מיליון דולר לעומת 241 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד, גידול של כ-52%. כאמור, נתונים אלה כוללים את היקף ייצוא היהלומים המלוטשים מישראל בלבד ואינם כוללים את מכירות יהלומי הגלם מישראל.

פעילות היהלומים של קבוצת לבייב מחזיקה משרדים ברוסיה, ארה"ב, אפריקה, המזרח הרחוק וישראל. משרדי החברה בישראל, הממוקמים בבורסת היהלומים ברמת גן, עוסקים במסחר ושיווק יהלומים מלוטשים ומסחר ביהלומי גלם. קבוצת לבייב הינה השחקן היחיד בעולם לה נגיעה בכל שרשרת המזון של ענף היהלומים החל, ממכרות שבבעלותה, מכירת גלם, ליטוש, מכירת מלוטש, עיצוב וייצור תכשיטים וכלה במכירת תכשיטים.

עוד נודע כי, השנה עדכנה קבוצת לבייב את המפקח על היהלומים שהחל משנה הבאה היא אינה מעוניינת עוד שנתוני הייצוא של הקבוצה יפורסמו על ידה.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.