מערכת COL | יום כ"ו טבת ה׳תשע״א 02.01.2011

הפגנה מול בית משפחת דרוקמן? הרב דרוקמן: "להד"ם"

באתרי החדשות דווח כי בתגובה למכתב הרבניות הקורא לבנות ישראל לא לעבוד יחד עם הגויים, לא להסתובב לידם ולא לצאת איתם פן יהיו נתונות בסכנה, אירגנה ברית "חושך לגרש" הפגנת נשים בקרית מוצקין, נגד הרבנית סטרנה דרוקמן, רעייתו של רב העיר קריית מוצקין הרב דוד מאיר דרוקמן ● הרב דרוקמן בתגובה: "להד"ם" לסיפור המלא
הפגנה  מול בית משפחת דרוקמן? הרב דרוקמן:
אילוסטרציה: מאיר דהן, COL

כתב COL

לאחר מכתב הרבנים, שקרא לא להשכיר דירות לערבים, הגיע תורן של הרבניות: 27 נשות רבנים מרכזיים חתמו על מכתב שמפיץ ארגון "להבה", הקורא לנשים יהודיות שלא לצאת עם ערבים, לא לעבוד במקומות שבהם מועסקים ערבים ולא להתנדב לשירות לאומי עימם. יוזמי המכתב אומרים כי מטרתו למנוע התבוללות וקשרי זוגיות בין נשים יהודיות וגברים ערבים.

במכתב נאמר: "יש לא מעט פועלים ערבים שמכנים את עצמם בשם עברי. יוסוף הופך ליוסי, סמיר הופך לסמי ועאבד הופך לעמי. הם מבקשים את קירבתך, מנסים למצוא חן בעינייך ונותנים לך את כל תשומת הלב שבעולם, הם דווקא כן יודעים להתנהג באדיבות, לשחק אותה כאילו הם באמת דואגים לך, לומר מילה טובה, אלא שההתנהגות שלהם היא רק זמנית. ברגע שאת בידיים שלהם, בכפר שלהם, בשליטה שלהם הכול הופך להיות שונה... החיים שלך לא יחזרו להיות כפי שהיו, ואת תשומת הלב שכל כך ביקשת לעצמך יחליפו קללות, מכות והשפלות".

בתגובה למכתב, פורסם באתרי החדשות, כי ברית "חושך לגרש" אירגנה הפגנת נשים בקרית מוצקין, נגד הרבנית סטרנה דרוקמן, רעייתו של רב העיר קריית מוצקין הרב דוד מאיר דרוקמן, בה גינו המפגינות את המכתב, אולם הרב דרוקמן טוען כי התקשורת משקרת במצח נחושה: 

"רעייתי כדרכן של נשות ישראל הכשרות הייתה עסוקה בהכנת הטשולנד לשבת, וחוץ מפרץ של צחוק היא לא הוסיפה להתעניין בנושא, לעומתה, אני הסקרן,  לרווחא דמילתא תוך כדי אמירת שמו"ת יצאתי למרפסת הפונה לרחוב להיווכח במה דברים אמורים, והנה מתברר כי 'לא מפגינים-ות ולא נעליים', אפילו כלב לא נראה ברחוב..... "(פשוט התאכזבתי.... מדוע? קראו בהמשך).
 
באחד אתרים אף התפרסם שרעייתי הרבנית הייתה אף לא פחות מאשר "יוזמת 'מכתב הרבניות'". זה אמנם מחמאה בשבילנו. אבל מה נעשה ועובדתית זה לא נכון, זה נכון שרעייתי חתמה בגאון על 'מכתב הרבניות', אבל היא לא הייתה ה"יוזמת". איננו רוצים להעניק לעצמנו מדליות וצלשי"ם המגיעים בהחלט  לאחרים-ות.
 
כבר, מילתי אמורה, ואינני מחדש דבר, כי התקשורת-תשקורת כבר מזמן איננה תמיד מדווחת על חדשות, אלא לעיתים די קרובות; פשוט יוצרת אותן...
 
אגב זה: באמת חבל שלא הפגינו מול ביתנו, כי או-אז היינו מסתמא מזמינים את המפגינים-ות לקידוש בביתנו בליל שבת, וכך היו שומעים אחינו ואחיותנו מבני ובנות ישראל דברים על פרשת השבוע וכן דברי התעוררות באורו של  רבנו הזקן בעל ההילולא של כ"ד טבת, וכל זאת  מתוך אוירה נעימה של שבת קודש מברכים חודש שבט.
 
 בתוך כך, מסתמא היינו מייעצים הצעה ידידות לאורחינו יחיו שלא יעזו לערוך הפגנה דומה מול ביתו של איזה קאדי ערבי הנוטל את שכרו מקופת המדינה (קרי: משרד הדתות) , ומנצל את מעמדו להסית נגד יהודים ברוח של "איטבאח אל יאהוד".
במקרה שכזה, הם היו יוצאים משם חלילה זבי דם,  וזה במקרה הטוב, או רחמנא-ליצלן בתוך ארון מתים...
 
בכל מקרה, מה שברור לי כי במוצאי השבת - המפגינים-המפגינות 'תינוקות שנשבו' האלה קרוב לוודאי שאף היו מצרפים את חתימתם-ן למכתב הרבנים-ות... 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.