מערכת COL | יום כ"ו טבת ה׳תשע״א 02.01.2011

סדנאות הכינוס: אינטרנט, נזקקים, תרומות, מיתוג ועיצוב

במהלך כינוס השלוחים הארצי השנתי של חב"ד בישראל שיפתח היום במלון "ניר עציון" שלמרגלות הר הכרמל יערכו עשרות סדנאות מגוונות יתנו לשלוחים כלי עבודה רבים בעבודת השליחות ● החל מפעילות בשכונות 'שינה', הפצת המעיינות בציבור החרדי ודת"ל, למקסם את האינטרנט למטרות בית חב"ד, פיתוח מערך מפעלי חסד עם חזון ותוצאות, בר מצווה - דלת הכניסה לבית הישראלי, ניהול ותכנון פעילות בתקציב מושכל, שיווק יזום לגיוס כספים ושימור תורמים, כיצד נקרב את התניא לחושי התלמידים, ואיך נהפוך את השיעורים למרתקים, עוד  כל הפרטים ● רק ב-COL: עדכונים שוטפים, גלריות, וקטעי וידאו מהכינס הארצי >>>
סדנאות הכינוס: אינטרנט, נזקקים, תרומות, מיתוג ועיצוב
ארכיון: ברלה שיינר, COL

COL

במהלך כינוס השלוחים הארצי השנתי של חב"ד בישראל שיפתח היום במלון "ניר עציון" שלמרגלות הר הכרמל יערכו עשרות סדנאות מגוונות יתנו לשלוחים כלי עבודה רבים בעבודת השליחות

בעיון קל בתוכניה המרשימה שהפיץ אגף הסניפים בצעירי חב"ד לקראת הכינוס גילינו כי ביום הראשון של הכינוס תיערך סדנה המיועדת לשלוחים הפועלים ביישובים קהילתיים ומושבים. הסדנה תונחה על ידי הרב יוסף יצחק גלדציילר, גבעת אלה.

בחדר סמוך תיערך סדנה לשלוחים הפועלים בשכונות 'שינה'. סדנה זו תונחה על ידי הרב בני קלי, מרום נווה – רמת גן, ובהשתתפות: הרב מנחם גערליצקי, תל-אביב, הרב שניאור ברוד, נתניה, והרב מרדכי גורליק, פתח-תקווה.

נושא נוסף שידון בסדנאות הוא הפצת המעיינות בציבור החרדי ודת"ל. סדנה זו תונחה על ידי הרב יעקב זוננפלד, רמות – ירושלים, ובהשתתפות הרב יוסף יצחק סילברמן, אלעד.

הרב מנשה אלטהויז, מקריית טבעון ינחה סדנה נוספת כיצד "לגייס ולהפעיל שלוחים ופעילים", בהשתתפות: הרב אברהם מדוויל, רמלה, הרב יוחנן בוטמן, חדרה
והרב יצחק טייכטל, נתניה

סדנה נוספת, למוזמנים בלבד, תיערך על ידי רשת גני חב"ד אותה ינחה הרב יעקב ליברמן, מנכ"ל רשת גני חב"ד.

כיצד למקסם את האינטרנט למטרות בית חב"ד

מיקבץ סדנאות נוספות ביום השני יעסוק בשאלה: "כיצד למקסם את האינטרנט למטרות בית חב"ד: למי כדאי להחזיק אתר, כיצד לעלות במדד "גוגל", כיצד למשוך גולשים לאתרך, כיצד ליצור מייל תפוצה שבועי נכון ומעניין, כיצד תצליח להזניק את תמונות פעילותך למקומות הראשונים באתרי החדשות החב"דיים והאחרים. סדנה זו תונחה על ידי הרב יוסף יצחק לבנהרץ, צאגו"ח מרכז, ובהשתתפות: צבי שמואל ניימן, מומחה אינטרנט, יוסי מור יוסף, בניית ותפעול אתרים, ישראל ברדוגו, צלם ומקדם יח"צ.

בחדר סמוך יעסקו השלוחים בסדנה בנושא נזקקים - לא רק לעזור אלא להקים פיתוח מערך מפעלי חסד עם חזון ותוצאות, אינטגרציה של פעילות החסד אל מטרות העל של בית חב"ד. סדנה זו תונחה על ידי הרב מאיר כהן, צורן.

סדנה נוספת תעסוק ב"בר מצווה - דלת הכניסה לבית הישראלי" בהנחיית הרב מנחם פלמן, עומר, ובהשתתפות הרב חיים מאיר ליברמן, קיסריה, והרב חיים זילבר, מרום כנען-צפת.

זאת לצד סדנה בנושא "ניהול ותכנון פעילות בתקציב מושכל", בהנחיית הרב חיים קרישבסקי, נהריה, ובהשתתפות רו"ח רן אגמי, מנהל משרד רו"ח ויועץ תפעולי-כלכלי לחברות.

שיווק יזום לגיוס כספים ושימור תורמים

מיקבץ הסדנאות השלישי יעסוק ב"שיווק יזום לגיוס כספים ושימור תורמים" - כלים מעשיים לגיוס תרומות ובניית מערכת קשרים ארוכת טווח עם תורמים. סדנה זו תונחה על ידי הרב חיים קרישבסקי, נהרייה, מרצה: מר דרור כהן, המרכז הישראלי לשיווק ניהול קשרי קהילה והעמקת הפעילות עימהם; איתור וגיוס תורמים חדשים, שיווק יזום באמצעות טלמרקטינג; פגישות עסקיות עם תורמים – כיצד להצליח; תכנית שיווק לתורמים וקשר ארוך טווח. הסדנה תעניק כלים מעשיים.

סדנה נוספת תעסוק בניהול מוצלח של פעילות בית חב"ד - יישום שיטות ותובנות מוכחות במגה פרויקטים, בפרויקטים נקודתיים וקטנים, איך למקסם את המשאבים שלנו להפקת תועלת מרבית. סדנה זו תונחה על ידי הרב יוסף יצחק נוימן, מכבים רעות, ובהשתתפות: חברת ניהול בניה cpm מרצה: מר עמיקם אורן, בעלים ומנכ"ל של חברת מהגדולות והמצליחות בארץ, שימש בעבר כמנכ"ל משרד הבינוי והשיכון, ומשמש כמרצה באוניברסיטת ת"א.

סדנה נוספת תחת הכותרת 'כי קרוב אליך התניא מאוד' - כיצד נקרב את התניא לחושי התלמידים, ואיך נהפוך את השיעורים למרתקים, קליטים ומובנים. על ההתמודדויות ופתרונות בהנחלת ליבת החסידות. סדנה זו תונחה על ידי הרב חיים הבר, באר שבע, ובהשתתפות הרב ברוך וילהלם, נהריה.

בחדר סמוך יתכנסו שלוחים לדון בחזות הגראפית של בית חב"ד, מדברים בשפת המותג. סדנה זן תונחה על ידי הרב מנחם מענדל אלישביץ, כרמיאל, ובהשתתפות הרב אליעזר מרגליות, מעצב גראפי. 'כרטיס הביקור' שלנו, ולעיתים המפגש הראשון עם תורם או מקורב, הוא המכתב שאנו שולחים, העלון או המודעה שאנו מפרסמים.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.