מערכת COL | יום כ"ד טבת ה׳תשע״א 31.12.2010

הרב מצגר חנך בית כנסת חדש באילת

בשבוע בו נחנך בית חב"ד חדש באילת הפועל תחת בית חב"ד המרכזי בהנהלת הרב מנדי קליין, חנך הקבלן יוסי אברהמי הבונה בניני פאר למגורים ולדירות נופש בכל הארץ, שרשרת בניני פאר, גולף רדזינס, בהשתתפות אילי הון ואורחים נכבדים מצמרת הכלכלה הישראלית לצד ח"כים ושרים ואלופי צה"ל ● את המזוזה בפתח הראשי למתחם קבע הרב הראשי לישראל הרב יונה מצגר לצידו רב שכונת השחמון הרב שמעון אייזנבך  לדיווח ולתמונות
הרב מצגר חנך בית כנסת חדש באילת
הקבלן יוסי אברהמי הוא קבלן מצליח מאוד הבונה בניני פאר למגורים ולדירות נופש בכל הארץ. מר אברהמי פותח את ליבו לעניני יהדות ומסייע לרבים בבניית בתי כנסת ומבני ציבור. הוא זה שבנה מנדבת ליבו קומה בבית חב"ד באילת וגם לאחרונה שיפץ בעלות של מאות אלפי שקלים את בית הכנסת במומביי בהודו.

בשבוע בו נחנך בית חב"ד חדש באילת הפועל תחת בית חב"ד המרכזי בהנהלת הרב מנדי קליין, חנך יוסי אברהמי שרשרת בניני פאר – גולף רדזינס – בהשתתפות אילי הון ואורחים נכבדים מצמרת הכלכלה הישראלית לצד ח"כים ושרים ואלופי צה"ל, אותם הוא הטיס במטוס מיוחד לאילת.

הפתעת הערב היתה כאשר חשפו בפני הקהל את בית הכנסת המיוחד לדיירי הפרוייקט המאובזר בריהוט מתקדם ביותר ומשובח כיאה לבית אלוקינו.

את המזוזה בפתח הראשי למתחם קבע הרב הראשי לישראל הרב יונה מצגר ולאחר מכן חנך את בית הכנסת החדש יחד עם רב שכונת השחמון הרב שמעון אייזנבך שאמור לנהל את בית הכנסת בעיקר בעונות התיירות בהן פוקדים בעלי הדירות את ביתם באילת.

בית כנסת זה מצטרף לשורת בתי הכנסת באילת המונחים על ידי שלוחי הרבי לעיר ומשמשים כמרכזים להפצת המעיינות חוצה ולפעילות הקודש.

בין המברכים באירוע המרשים היה גם רב העיר הרב יוסף הכט.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.