מערכת COL | יום כ"ו טבת ה׳תשע״א 02.01.2011

היום: יפתח כינוס השלוחים הארצי של חב"ד בישראל ● התוכניה

היום (ראשון) יפתח במלון "ניר עציון" שלמרגלות הר הכרמל כינוס שלוחי הרבי מנהלי בתי חב"ד המאורגן על ידי צעירי חב"ד בראשות הרב יוסף יצחק אהרונוב ● בכינוס ישתתפו כ-500 שלוחים הפועלים ב-272 סניפים ברחבי הארץ, והוא מתקיים בסימן 'ונפלינו' -  בירור והדגשת ייחודה של פעילות חב"ד. נושא זה ישתלב בחשיפת המיתוג החדש של חב"ד בישראל ● שליחי COL לכינוס: שרון גושן ויוסי פורמנסקי ילוו את הכינוס בכתבות, גלריות, ועדכונים שוטפים לסיפור המלא● רק ב-COL: עדכונים שוטפים, גלריות, וקטעי וידאו מהכינס הארצי >>>
היום: יפתח כינוס השלוחים הארצי של חב
צילום ארכיון: ברלה שיינר, COL

שרון גושן

היום (ראשון) יפתח במלון "ניר עציון" שלמרגלות הר הכרמל כינוס שלוחי הרבי מנהלי בתי חב"ד המאורגן על ידי צעירי חב"ד בראשות הרב יוסף יצחק אהרונוב.

בכינוס ישתתפו כ-500 שלוחים הפועלים ב-272 סניפים ברחבי הארץ, והוא מתקיים בסימן 'ונפלינו' -  בירור והדגשת ייחודה של פעילות חב"ד. נושא זה ישתלב בחשיפת המיתוג החדש של חב"ד בישראל.

ל-COL נמסר, כי השנה ישנה הירשמות שיא לכינוס וכל החדרים במלון תפוסים. הרב נפתלי ליפסקר, מנהל אגף הסניפים בצעירי חב"ד, המארגן את הכינוס, בוחן פתרונות יצירתיים לפיתרון הבעיה, כדי לאפשר לכל השלוחים להשתתף השנה בכינוס.

היום הראשון: חשיפת המיתוג החדש

הכינוס יפתח בשעה 11 בבוקר, ומיקבץ הסדנאות הראשון יפתח בשעה 3 אחה"צ במגוון סדנאות: פעילות ביישובים קהילתיים ומושבים, פעילות בשכונות 'שינה, הפצת המעיינות בציבור החרדי ודת"ל, כיצד לגייס ולהפעיל שלוחים ופעילים, וסדנא נוספת של רשת גני חב"ד.

בשעה 5 אחה"צ יפתח המושב הראשון של הכינוס "חב"ד בעיני הציבור בישראל". את המושב ינחה הרב מנחם ברוד, דובר חב"ד, ובמהלכו יוצג סקר חדש של מכון סמית שנערך בקרב 800 איש ואישה, ובו נבדקו עמדות הציבור ביחס לחב"ד ולפעילותה. את הממצאים יציג מר רפי סמית, מנהל מכון סמית ועורך הסקר.

במהלך מושב הערב, יחשף המותג החדש של חב"ד בארה"ק. דוקטור תומר בקלש, פסיכולוג מומחה בהתנהגות צרכנית ומרצה באוני' ת"א יחשוף את שלושת העקרונות המרכזיים במיתוג.

היום השני: 'ונפלינו' – בתורת רבותינו נשיאינו

היום השני של כינוס השלוחים יפתח במושב מליאה 'ונפלינו' – בתורת רבותינו נשיאינו
עם הרב מנחם דוברוסקין, משפיע תות"ל מגדל העמק, ובתום המושב יסתדרו השלוחים לצילום התמונה הקבוצתית המסורתית.

בשעות הצהרים יערך המיקבץ השני של הסדנאות: למקסם את האינטרנט למטרות בית חב"ד: למי כדאי להחזיק אתר? כיצד לעלות במדד גוגל? כיצד למשוך גולשים לאתרך? כיצד ליצור מייל תפוצה שבועי נכון ומעניין? וגולת הכותרת: כיצד תצליח להזניק את תמונות פעילותך למקומות ראשונים באתרי החדשות החב"דיים והאחרים; סדנא נוספת תעסוק ב"נזקקים" - לא רק לעזור אלא להקים - פיתוח מערך מפעלי חסד עם חזון ותוצאות, בר מצווה - דלת הכניסה לבית הישראלי, וניהול ותכנון פעילות בתקציב מושכל. במקביל לסדנאות, יתקיים סיור מאורגן ומודרך ביערות הכרמל.

מושב הצהרים יתפמקד בהרצאתו של עו"ד רמי אברמוב - זכויות יוצרים, החובה והזכות. בהמשך, יוצג המוקד ארצי החדש על ידי הרב מנחם מענדל קרמר מצעירי חב"ד. על המוקד החדש ישאו דברים: מר עידן בכור, יועץ בכיר לניהול השירות, מר מיכה שרמן, מנכ"ל קישורית, מר מני צ'יקו, סמנכ"ל תפעול, ומר דידי מסילתי, בעלים ומנכ"ל מרכז הכוכביות.

היום השני יחתם בהתוועדות חסידית בהשתתפות השלוחים.

היום השני: 'ונפלינו' בעבודת השליחות

בבוקרו של היום השלישי יערך מיקבץ הסדנאות השלישי: שיווק יזום לגיוס כספים ושימור תורמים, ניהול מוצלח של פעילות בית חב"ד, כיצד נקרב את התניא לחושי התלמידים, ואיך נהפוך את השיעורים למרתקים, החזות הגראפית של בית חב"ד, מדברים בשפת המותג.

בצהריים יערך מושב הנעילה של הכינוס שיעסוק ב'ונפלינו' בעבודת השליחות - הוראות ומענות הרבי בעניין השליחות, תפקידי השליח, השליח ובית חב"ד בתורתו של הרבי, דיון פתוח, ועוד, בהשתתפות השלוחים: הרב שניאור זלמן גורליק, באר שבע, הרב חיים שלמה דיסקין, קרית אתא, הרב מרדכי לאופר, אשדוד, והרב יוסף יצחק ליפקין, כפר סבא.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.