מערכת COL | יום כ"ג טבת ה׳תשע״א 30.12.2010

אוסטרליה: יו"ר אגו"ח בישראל יפגש עם הרב גוטניק

יו"ר אגודת חסידי חב"ד הרב יוסף יצחק אהרונוב יגיע סמוך לכניסת השבת לאוסטרליה כדי להשתתף בשמחת הבר מצווה, לבנו של הנגיד הרב יוסף יצחק גוטניק. הוא ינצל את השהייה הקצרה באוסטרליה, כדי להיפגש עם שליחו של הרבי לעניני שלימות הארץ ● בעיצומן של ההכנות הקדחניות לכינוס שלוחי הרבי, מנהלי בתי חב"ד, שיפתח ביום ראשון במלון "ניר עציון" שבמורדות הכרמל, החליט הרב אהרונוב להשתתף בשמחת גוטניק, עימו הוא מיודד מזה שנים ארוכות, ומקפיד להשתתף בכל השמחות שלו, גם בזמנים הקשים שעברו על הרב גוטניק לסיפור המלא
 אוסטרליה: יו
יו"ר אגודת חסידי חב"ד הרב יוסף יצחק אהרונוב והנגיד הרב יוסף יצחק גוטניק ● צילום: COL

כתב COL

יו"ר אגודת חסידי חב"ד הרב יוסף יצחק אהרונוב יגיע סמוך לכניסת השבת לאוסטרליה כדי להשתתף בשמחת הבר מצווה לת' יוחנן ברוך גוטניק, בנו של הנגיד הרב יוסף יצחק גוטניק. הוא ינצל את השהייה הקצרה באוסטרליה כדי להיפגש עם הרב גוטניק, שליח הרבי לענייני שלמות הארץ, שזכה להוראות ומענות רבים ברבות השנים בכל הקשור לשלמות הארץ.

בעיצומן של ההכנות הקדחניות לכינוס שלוחי הרבי, מנהלי בתי חב"ד, שיפתח ביום ראשון במלון "ניר עציון" שבמורדות הכרמל, החליט הרב אהרונוב לצאת להשתתף בשמחת הבר מצווה לבנו של הרב גוטניק, עימו הוא מיודד זה שנים ארוכות, ומקפיד להשתתף בכל השמחות שלו, גם בזמנים הקשים שעברו על הרב גוטניק.

הרב אהרונוב אמור לצאת מאוסטרליה מיד עם צאת השבת כדי להספיק לשוב ארצה ולהשתתף בכינוס השלוחים.

שליחויות רבות מהרבי

הרב גוטניק זכה למלא שליחויות מיוחדות של הרבי בנושא שלמותה וביטחונה של ארץ-ישראל, ובאמתחתו כתבי יד והוראות רבות מהרבי הקשורות לכינונן של ממשלות בישראל.

לאחר ה"תרגיל המסריח", שנכשל בשנת 1990, נשלח הרב גוטניק לישראל על ידי הרבי לפגישות חשאיות עם יצחק שמיר במטרה לעודדו ולתמוך בו להקים ממשלה ימנית צרה, שאכן הוקמה בברכתו של הרבי, והחזיקה מעמד מספר שנים. בשנת 1996 פעל רבות לבחירתו של בנימין נתניהו לראשות הממשלה ולהקמת ממשלת אחרת במקום הממשלה שהמיטה עלינו את הסכמי אוסלו.

יצויין, כי לרב גוטניק הידע הגדול והנסיון הרב ביותר בכל הקשור לרצונו של הרבי בדבר הקמת ממשלות  בישראל, ודאגה לשלומם וביטחונם של העם היושב בציון.

לאחרונה חזר הרב גוטניק בגדול לעסקים. הוא משקיע כספים רבים ועושה חיל בעסקיו, זאת הודות לברכותיו של הרבי שבירכו לא פעם בהצלחה מופלגה בעסקים ובמציאת יהלומים. הרב גוטניק העושה עסקים גם בהודו, נרתם לסייע גם לשיקומו של בית חב"ד במומביי, כהרגלו בקודש לתמוך בשלוחים בעולם.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.