מערכת COL | יום כ"ג טבת ה׳תשע״א 30.12.2010

התרמה ארצית לגמ"ח חיב"ה - הלוואות כספים לשמחות

כמדי שנה, יתקיים גם השנה ערב התרמה לגמ"ח חיב"ה, על שם הגב' חיה ברכה הלפרין ע"ה. הגמ"ח פעיל ביותר ומסייע במאור פנים למשפחות אנ"ש להתארגן לשמחות ● יצויין, כי נשים שתרמו לגמ"ח נפקדו בפרי בטן  לסיפור המלא
התרמה ארצית לגמ
כמדי שנה, יתקיים גם השנה ערב התרמה לגמ"ח חיב"ה, גמ"ח פעיל ביותר המסייע במאור פנים למשפחות אנ"ש להתארגן לשמחות.

כבר נכתב ופורסם בעבר שחברותיה של ברכה ז"ל גילו באחת השנים שנשים אשר תרמו לגמ"ח, נפקדו, לעיתים אחרי בעיות רפואיות ושנים של עקרות. הניסים הללו, שבתחילה נראו אולי 'מקריים', חזרו על עצמם בוואריאציות שונות והותירו את חברות הכיתה של ברכה נדהמות: ברכה ע"ה שנפטרה ללא ילדים, פרגנה לחברותיה ברוכות הילדים בחייה, והיא מתפללת וממשיכה לפרגן לנשים את ברכת פרי הבטן, גם אחרי מותה.

במהלך שנה זו שמענו על מקרים נוספים של ברכות (השמות אמיתיים, הנשים מוכּרות!):

ש' התקשרה לאחת מחברות הכיתה נרגשת לפני מספר חודשים וסיפרה:

רציתי מאוד שבני וכלתי יתברכו בילדים, ועל כן בשנה שעברה רכשתי כרטיסי הגרלה לגמ"ח חיב"ה, הרבה מעבר למה שאני רוכשת בכל שנה. בערב ההתרמה הגרלתי "שיר המעלות" ליולדת (תרומת ר' יצחק רוטר) ושתי כיפות קטנות (תרומת הגב' מרים ברוד). בשנייה שנודע לי על הזכייה ידעתי בוודאות: הקב"ה יזכה אותי בשני נכדים-בנים השנה... לא סיפרתי על כך לאיש, אולם כאשר בני הגיע וסיפר לי שהרופאים סבורים שיוולדו להם בן ובת, עניתי לו בחיוך קל: "ייתכן שהרופאים טועים.
אני חושבת שיהיו לכם בע"ה שני בנים"... רק אחרי הלידה המאושרת ולידת התאומים – בנים כמובן – סיפרתי לבני המשפחה מהיכן נבעה האמונה החזקה הכפולה שלי, קודם כל שכלתי תלד בשנה זו, ובנוסף לכך שהיא תלד שני בנים...

מספרת הגב' ח':

אחר הצהריים, ביום שלפני ערב ההתרמה לגמ"ח חיב"ה הובהלתי לבית הרפואה עם כאבים עזים בבטני. בדיקות ואבחון הביאו את הרופאים להחלטה מהירה: ניתוח דחוף!

סידרתי את הילדים ושכבתי במיטת בית הרפואה כואבת ומחכה לניתוח הדחוף שיגיע ויפטור אותי מהבעיה. ידעתי אמנם שהשעה היא שעת לילה מאוחרת וניתוח דחוף שכזה, אינו מאפשר את היתרון לבדוק מי הוא הרופא המנתח, איזה קרדיט יש לו וכו'. אבל אם לומר את האמת, ברירה לא היתה לי. כתבתי לרבי והמתנתי שיבואו לקחת אותי, תוך כדי אמירת תהילים.

קצת לפני חצות הלילה התקשרו אלי מכפר חב"ד: "זכית בדולר של הרבי בגמ"ח חיב"ה!" וואו! איזה אושר! ידעתי שהנה הרבי מעניק את ברכתו ונהייתי רגועה.
זמן מה לאחר מכן נכנס הרופא המנתח עם התיק שלי. בדק, בדק וחזר ובדק. הוא קבע: כתוב כאן שהציסטה נמצאת במקום מסוכן ושאת סובלת מכאבים איומים. קודם כל אני רואה שהציסטה קטנה יותר ממה שכתוב פה. בנוסף לכך איני רואה שאת 'מתפתלת מכאבים'. בואי נחכה עד הבוקר ונראה אם הניתוח באמת דחוף כל-כך.
ניחשתן כבר בוודאי ששוחררתי למחרת ללכת הביתה. את המשך הטיפול בבעיה ביצעתי אצל הרופא שבחרתי. אספר רק שהניתוח בוצע לאחרונה, שנה שלימה אחרי אותו ערב...

סיפורים אלו הם שניים מתוך עשרות סיפורים שכמה מחברות הכיתה של ברכה מכירות.

אם שמעת על זוג החפץ בברכה לילדים ואת רוצה לתרום לזכותו לגמ"ח, תוכלי להתקשר אל:

בכפר חב"ד: גב' רישה וישצקי – 03-9606117 או: 054-4968450, בנחלת-הר-חב"ד: גב' רבקי וישצקי – 050-6746234 או: 054-5242857, בחדרה: גב' שיפי ברוד – 054-21-77023, בחיפה: הגב' חני למברג – 054-6817770, בצפת: גב' רותי צייטלין - 04-6972034, בלוד: הרבנית ראסי יורקוביץ - 08-925-6070, בכפר-סבא: גב' דבורה ברוד – 054-320-4987, בכרטיס אשראי: גב' יוכבד שניאורסון (בין השעות 4-8 אחה"צ) – 03-9606005.

הערב יתקיים בע"ה השנה, בהשתתפות אימה של ברכה, הגב' נעמי ריבקין שתחי' ובהשתתפות חברותיה ביום חמישי, אור לכ"ד בטבת תשע"א בכפר חב"ד.

*מחיר כרטיס: 25 ₪ * מחיר 10 כרטיסים: 200 ₪ * רכישת 10 כרטיסים מזכה את הרוכשת בהשתתפות בהגרלה על דולר של הרבי.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.