מערכת COL | יום כ"ג טבת ה׳תשע״א 30.12.2010

"מוקד חב"ד" יושק בכינוס השלוחים ● חשיפה

בכינוס השלוחים הקרוב יושק הפרויקט "מוקד חב"ד" – מענה טלפוני אישי, במסגרתו כל יהודי יוכל בחיוג טלפוני מקוצר ליצור קשר עם בית חב"ד הקרוב ולקבל מידע יהודי בסיסי, שיימסר על ידי אברכים חב"דיים מוכשרים ● "הפרוייקט הוא מהפכה של ממש וישפר בצורה משמעותית את הנגישות של הציבור הרחב לבתי חב"ד ולפעילות חב"ד" – אומר יו"ר צעירי אגודת חב"ד הרב יוסף יצחק אהרונוב  לסיפור המלא

כתב COL

כל מי שהיה אצל הרבי, ביחידות או בדולרים, יצא בהתפעלות מהיחס המיוחד שהרבי הפגין כלפיו. כאשר נשאל הרבי הכיצד הוא אינו מתעייף השיב: "כשסופרים יהלומים לא מתעייפים".

"שלוחו של אדם כמותו" – ובכינוס השלוחים הקרוב ייערך מושב מיוחד שייוחד לחיזוק והעצמת תודעה זו בקרב השלוחים ופעילי בית חב"ד. מה שבקרב הציבור הכללי קרוי תודעת שירות, אצל השלוחים זה אהבת ישראל ואכפתיות לכל יהודי. חיזוק המודעות לחשיבות העניין תתרום לקיום רצון הרבי שכל יהודי יוכל להרגיש בבית חב"ד – כבית עבורו, ושהמקום יהיה כתובת לכל ענין יהודי.

כדי לקדם מטרה חשובה זו יושק במרכז המושב הפרוייקט "מוקד חב"ד" – מענה טלפוני אישי, ובמסגרתו כל יהודי יוכל בחיוג טלפוני מקוצר ליצור קשר עם בית חב"ד הקרוב ולקבל מידע יהודי בסיסי, שיימסר על ידי אברכים חב"דיים מוכשרים.

במהלך המושב יעוררו שלוחים על חשיבות העניין, ויישאו בו דברים אנשי מקצוע מתחום השירות: מר עידן בכור, יועץ ומרצה בכיר בניהול השירות, מר מיכה שרמן – מנכ"ל ובעלים של חברת "קישורית", ומר דידי מסילתי – מנכ"ל ובעלים של "מרכז הכוכביות".

"פרויקט "מוקד חב"ד" מהווה מהפכה של ממש וישפר בצורה משמעותית את הנגישות של הציבור הרחב לבתי חב"ד ולפעילות חב"ד" – אומר יו"ר צעירי אגודת חב"ד הרב יוסף יצחק אהרונוב. "מטרתו היא רתימת הכלים המתקדמים והמקצועיים ביותר למען הפצת היהדות ומעיינות החסידות באה"ק".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.