מערכת COL | יום כ"א טבת ה׳תשע״א 28.12.2010

נציגות נשי חב"ד 'יוצאות מהפלונטר'

מאות מנציגות ארגון נשי ובנות חב"ד התכנסו במסעדת 770 בכפר חב"ד לישיבת עבודה כלל ארגונית, מטעם ארגון נשי ובנות חב"ד.
נציגות נשי חב
מאות מנציגות ארגון נשי ובנות חב"ד התכנסו במסעדת 770 בכפר חב"ד לישיבת עבודה כלל ארגונית, מטעם ארגון נשי ובנות חב"ד. פתחה את המפגש אורחת מיוחדת ממרוקו – שליחת הרבי שם זה חמישים שנה, הרבנית רחל פינסון. בקטע הוידאו נראה הרבי מדבר אודות כוחה של פעולה אחת בהכרעת העולם לגאולה. הגב' לאה ירדני חלקה עם עמיתותיה רשמים מההכנות המאסיביות לכינוס חנוכה הגדול, אותו הרימה ביחד עם צוות נשים נפלא מאזור.

היא עודדה נציגות נוספות לקחת על עצמן אירוע דומה. הנציגה מסניף אלעד גב' רבקה איריס סגל שיתפה את הנוכחות בתהליך ההתפתחות שעבר סניף אלעד והקדישה מספר דקות לשיחה אודות חשיבותה של המדרשה לנשים הפעילה בסניף. בין לבין הנעימו בצליל וזמר רבקי ודבורי דרורי מנתניה. לאחר כל זאת נפנו הנשים לחלק הארי של המפגש: סדנת 'לצאת מהפלונטר'

לאחר חתימה על פ"נ וארוחת צהרים, פתחה את המפגש אורחת מיוחדת ממרוקו – שליחת הרבי שם זה חמישים שנה, הרבנית רחל פינסון. היא סיפרה במילים קצרות על השליחות המיוחדת בארץ ניכר, אותה לא עזבה גם לאחר פטירת בעלה השליח.
בקטע הוידאו נראה הרבי מדבר אודות כוחה של פעולה אחת בהכרעת העולם לגאולה. הוקראה תוכנית העבודה אותה כתב הרבי לארגון נשי ובנות חב"ד בשנת תשי"ב, וסקרה את פעילות הארגון לשנת תשע"א.

הגב' לאה ירדני חלקה עם עמיתותיה רשמים מההכנות המאסיביות לכינוס חנוכה הגדול, אותו הרימה ביחד עם צוות נשים נפלא מאזור. היא עודדה נציגות נוספות לקחת על עצמן אירוע דומה.

הנציגה מסניף אלעד גב' רבקה איריס סגל שיתפה את הנוכחות בתהליך ההתפתחות שעבר סניף אלעד והקדישה מספר דקות לשיחה אודות חשיבותה של המדרשה לנשים הפעילה בסניף.

בין לבין הנעימו בצליל וזמר רבקי ודבורי דרורי מנתניה. לאחר כל זאת נפנו הנשים לחלק הארי של המפגש: סדנת 'לצאת מהפלונטר' – אותה הנחתה הגב' שרה זילברשטרום. הסנא החלה בריאיון בזוגות ולאחר מכן בפאנל בו השתתפו הרבנית סימה אשכנזי, הגב' רחל בולטון, הגב' קרן בבלי נציגה משערי תקווה והגב' רזיאלה הרפז. בסדנא עלו קשיים המאפיינים פעילות עם נשים והוצעו פתרונות מעשיים.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.