מערכת COL | יום י"ז טבת ה׳תשע״א 24.12.2010

הרב ירוסלבסקי בחן את התלמידים במגדל העמק

פינת החמד של המחלקה לחוזרים בתשובה בישיבת תו"ת מגדל העמק בראשותו של הרב עקיבא גולדשמיד, זכתה השבוע לביקור רב רושם: מזכיר בית דין רבני חב"ד, הרב ירוסלבסקי נעתר לבקשת הרב נחום ברגר, ראש המכון לסמיכה שבישיבה, ובא לבחון את ידיעות התלמידים בהלכה  לדיווח ולתמונות  
הרב ירוסלבסקי בחן את התלמידים במגדל העמק

פינת החמד של המחלקה לחוזרים בתשובה בישיבת תו"ת מגדל העמק בראשותו של הרב עקיבא גולדשמיד, זכתה השבוע לביקור רב רושם: מזכיר בית דין רבני חב"ד, הרב יצחק יהודה ירוסלבסקי נעתר לבקשת הרב נחום ברגר, ראש המכון לסמיכה שבישיבה, ובא לבחון את ידיעות התלמידים בהלכה.

התמימים נבחנו על הלכות מליחה, אותם למדו בחודשיים האחרונים, וגילו בקיאות נפלאה בחומר.

הרב ירוסלבסקי ציין שמזה שנים רבות הוא בוחן תמימים בהלכות אלו, ואין בכך משום חידוש מבחינתו. "אולם כאן, הטעים הרב, כשמדובר בבחורים שעד לא מזמן לא היה להם מושג במליחה ובכשרות בכלל, חלקם אפילו לא ידעו לדבר בלשון הקודש - מדובר ללא ספק באירוע מרשים ומרגש". 

הפתעה נוספת ציפתה לרב כשנכנס אחר כך לזאל של המחלקה. "קול תורה" שנשמע בזאל, היה מרשים. כלל לא ניתן להבחין - אמר הרב לראשי הישיבה - שהבחורים האלו לא נשמו את אהבת התורה בקטנותם...
 
בהנהלת הישיבה מוסרים שביקורו של הרב ירוסלבסקי שליט"א הינו אחד מתוך ביקורים של רבנים ומשפיעים שכבר היו ועוד יהיו. ביקורים אלו נועדו להפיח רוח התחדשות אצל הלומדים, ולהכיר בפניהם זוויות שונות וחדשות של תחומי לימוד והוראה.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.