מערכת COL | יום ט"ו טבת ה׳תשע״א 22.12.2010

לראשונה: מבחן פומבי ארצי לבנות חב"ד בישראל ● חשיפה

ביוזמת "רשת אוהלי יוסף יצחק ליובאוויטש" בראשות הרב יוסף יצחק אהרונוב, יערך השנה, לראשונה, מבחן פומבי ארצי לבנות חב"ד בישראל, כך נמסר ל-COL ● מדובר בחלק מפרויקט "יום יום חסידי" לקראת הכינוס הגדול שיערך ביום שני י"ב בשבט בהיכל "יד אליהו" בתל אביב ● הבנים והבנות ישתתפו בשלבים הראשונים של החידון שיערכו בבתי הספר, ואילו הגמרים יפוצלו: הבנים - בי"ב שבט ב"יד אליהו", ואילו הבנות בט"ו בשבט במקום שטרם פורסם  לסיפור המלא
לראשונה: מבחן פומבי ארצי לבנות חב
צילום ארכיון: מאיר דהן, COL
כתב COL

ביוזמת "רשת אוהלי יוסף יצחק ליובאוויטש" בראשות הרב יוסף יצחק אהרונוב, יערך השנה, לראשונה, מבחן פומבי ארצי לבנות חב"ד בישראל, כך נמסר ל-COL. החידון הפומבי הגדול יערך ביום חמישי ט"ו בשבט.

מדובר בחלק מהתוכנית הגדולה של צעירי חב"ד לקראת הכינוס הגדול לקראת יום הבהיר יו"ד בשבט, שיערך, השנה ביום שני י"ב בשבט, בשעה 12:00 בצהריים. בהיכל "יד אליהו" בתל אביב.

בתאריך ה' בטבת התחיל פרויקט "יום יום חסידי" לפעול בין כותלי מוסדות החינוך,
הפרויקט כולל: לימוד יום יומי – 15-20 דקות מתוך החוברת "יום יום חסידי", ובנוסף שני מערכות שיעורים מעובדים מלווים בעבודות לתלמיד ללימוד שבועיים לפני י' שבט ימי ההכנה בלימוד מתוך היומן מסתיימים בט' שבט.

מנהל "רשת אוהלי יוסף יצחק ליובאוויטש" הרב ישראל בוטמן מסר ל-COL כי "במהלך ימי ההכנה ייערכו שלשה מבחנים בתוך כותלי המוסד על החומר הנלמד בחוברת, שמתוכם יבחר כל מוסד נציג/ה לחידון הגמר שייערך במהלך הכינוס לקראת י' שבט. הנציג הנבחר בכל מוסד מייצג את כל המוסד והתעודה תינתן לכלל הת"ת/ביה"ס בציון שם הנציג".

הבנות משתתפות בכל שלבי המבחנים המוקדמים הנערכים בתוך המוסד. וכל מנהלת
תבחר נציגה שתייצג את ביה"ס לחידון הגמר שייערך בנפרד לבנות ביום חמישי ט"ו בשבט. מטעמים מובנים החידון הפומבי בכינוס הארצי הוא לבנים בלבד, וחידון הגמר לבנות יערך, כאמור, ביום חמישי ט"ו בשבט. על מיקום החידון תבוא הודעה.

הרב נפתלי רוט, מנהל המרכז חינוכי חסידותי של צעירי חב"ד, המלווה את הפרוייקט מסר ל-COL כי "במרכז שלב הגמר של החידון הארצי יערך מעמד מרשים מיוחד של "המתנה שלי לרבי" במתכונת חדשה ורעננה, ובמהלך ימי ההכנה לי' שבט נכוון את התלמידים לקבל עליהם החלטה אישית על "מעשה טוב" אחד, ולו גם משהו קל, אותם יקיימו במהלך כל השנה שמטרתו הבאת המשיח".
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.