מערכת COL | יום י"ג טבת ה׳תשע״א 20.12.2010

כינוס השלוחים הארצי בסימן: "ונִפְלִינוּ" - ייחודה של חב"ד

כינוס השלוחים השנתי הארצי של שלוחי חב"ד בישראל שיפתח בעוד שבועיים במלון "ניר עציון" שלמרגלות הר הכרמל יעמוד בסימן "ונִפְלִינוּ" - בירור והדגשת ייחודה של פעילות חב"ד. נושא זה ישתלב בחשיפת המיתוג החדש של חב"ד בישראל  לסיפור המלא
כינוס השלוחים הארצי בסימן:
(צילום ארכיון: ברלה שיינר, COL)

כתב COL

כינוס השלוחים השנתי הארצי של שלוחי חב"ד בישראל שיפתח בעוד שבועיים במלון "ניר עציון" שלמרגלות הר הכרמל יעמוד בסימן "ונִפְלִינוּ" - בירור והדגשת ייחודה של פעילות חב"ד, ובמהלכו יחשף המיתוג החדש של חב"ד בישראל. מדובר בתפיסה מהפכנית, רעננה ועכשווית, שתזניק את פעילות חב"ד לרמה אחרת, ותהפוך את בתי-חב"ד למזמינים יותר בעבור קהלים חדשים.

המיתוג נועד ליצור זהות אחידה, בעלת מאפיינים ברורים, לכל בתי-חב"ד ולכל פרסומי חב"ד, כדי שהציבור יוכל גם במבט חטוף בזווית העין לקלוט שזה בניין, רכב, כרזה או עלון השייך לחב"ד – בדיוק כפי שחברות גדולות מקפידות על שפה חזותית אחידה וקבועה.

ברחבי הארץ פועלים כ-560 שלוחי חב"ד הפועלים במסגרת צעירי-אגודת-חב"ד בראשות הרב יוסף יצחק אהרונוב ב-272 סניפים ברחבי הארץ. 

בכינוס ישתתפו השלוחים בדיונים מרתוניים, סדנאות והרצאות, יסכמו יחד את הפעילות הענפה והמרשימה בשנה החולפת, ויגבשו את דרכי הפעילות לשנה הקרובה.

הכינוס ייפתח ביום ראשון כ"ו בטבת ויסתיים ביום שלישי כ"ח טבת. במהלך הכינוס ישתתפו השלוחים - מנהלי בתי חב"ד בישראל - בסדנאות, בשיעורים, ובמפגשים בנושאים רבים ומגוונים. כמו-כן תתקיים התוועדות מרכזית בערב היום השני של הכינוס.

כינוס השלוחים השנתי, המאורגן על-ידי צעירי-אגודת-חב"ד מעניק לכל אחד ואחד מהשלוחים בימה להעלאת נושאים לדיון ורעיונות לפעילות. מנהל אגף הסניפים בצעירי-חב"ד, הרב נפתלי ליפסקר, העומד בראש הכינוס, סיפר כי "נושאי הכינוס מגובשים בימים אלו ביחד עם קבוצה גדולה של שלוחים, המצייגת שלוחים מכל רחבי הארץ, מהערים ומיישובים קטנים, וותיקים וצעירים".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.