מערכת COL | יום י"ג טבת ה׳תשע״א 20.12.2010

המגזין השני של השלוחים: חינוך, רשתות חברתיות והתרמה

לפני מספר שבועות יצא לאור המגזין השני של "בית חב"ד מצפן" המיועד עבור משפחת השלוחים ושיוצא לאור על ידי 'המרכז לענייני חינוך' – Suite 302, זאת לאחר שהמגזין הראשון עורר עניין והתקבל בברכה אצל השלוחים ברחבי תבל ● המגזין בן 52 העמודים גדוש בתוכן עם עצות מעשיות עבור השלוחים כל זאת עם חומר שנכתב בעזרתם של שלוחים שונים מרחבי העולם  לסיפור המלא
המגזין השני של השלוחים: חינוך, רשתות חברתיות והתרמה

לפני מספר שבועות יצא לאור המגזין השני של "בית חב"ד מצפן" המיועד עבור משפחת השלוחים ושיוצא לאור על ידי 'המרכז לענייני חינוך' – Suite 302, זאת לאחר שהמגזין הראשון עורר עניין והתקבל בברכה אצל השלוחים ברחבי תבל.

המגזין בן 52 העמודים גדוש בתוכן עם עצות מעשיות עבור השלוחים כל זאת עם חומר שנכתב בעזרתם של שלוחים שונים מרחבי העולם.

מאמרים על חינוך, ניצול הזמן, הוראות מהרבי, עבודה משותפת בין שלוחים, רשתות חברתיות, תוכניות לצעירים, הכח של מתנדבים, תוכניות העשרה וטיפים להתרמה מהשלוחים המוצלחים ביותר ועוד.

באחד מהאיימילים שהגיעו מהשלוחים למערכת המגזין נכתב כך: "אני עדיין בצעדים הראשונים שלי בעולם השליחות, והקריאה של המגזין עם כל אותם עצות וטיפים משלוחים מנוסים נותנים את הדחיפה להמשיך הלאה במלוא המרץ. תודתי נתונה לכל אותם שלוחים שנתנו מזמנם האישי בכדי לשתף את חוכמתם וחוויותיהם במגזין זה".

הרב בערל פרנקל, עורך המגזין ומנהל משרד 'מרכז 302' מסביר כי המגזין יצא לאור לאחר ההחלטה עליה הוכרז במהלך הסדנא המרכזית של כינוס השלוחים אשתקד.

"באותו כינוס השיק ה'מרכז' יוזמה חדשה בשם 'מכון לשליחות', אשר מציע הכשרה מקצועית במגוון נושאים לשלוחים. הכשרה זו מתבצעת למעשה משילוב של הוראותיו של הרבי, נסיון של שלוחים וותיקים, ואנשי מקצוע בכירים, הכל כחלק ממאמץ רב ערוצי בכדי להגביר ולמנף את מפעל השליחות".

בנוסף לכתבות, מכיל המגזין שפע של פרסומות בזכותם מומן חלק נכבד של הוצאת המגזין, ולא פחות חשוב העובדה שהפרסומות כולם נוגעות לחיי השליחות.

"בהתבסס על דברי הרבי "להכין את עצמו והעולם כולו לקבלת פני משיח צדקינו", נועד המגזין הזה לספק למשפחת השלוחים הדרכה והשראה בזמן בו הם ממשיכים בעבודת הקודש", אומר הרב משה קוטלרסקי.

המגזין שחולק בכינוס השלוחים האחרון נשלח אף לכל אותם שלוחים המעוניינים בכך, בדבר פרטים צרו קשר בכתובת האיימיל: [email protected]

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.