מערכת COL | יום י"ב טבת ה׳תשע״א 19.12.2010

כשהרמטכ"ל התעניין האם החב"דניק השתתף בתרגיל ● וידאו

הקריה האקדמית קרית אונו קיימה היום כנס "חרדים לישראליות - חילוניים, חרדים ומה שבינהם" במסגרת השיח הציבורי "משנים את פני החברה בישראל" ●  הרמטכ"ל, רב-אלוף גבי אשכנזי, הרצה על תוכניתו לחלוקה מחדש של הנטל ואיחוי הקרע החברתי המאיים על החברה הישראלית ● בחלקו השני של האירוע ענה הרמט"ל על שאלות הקהל ● ר' אריק ליפסקר, חסיד חב"ד, תלמיד המכינה בקריית אונו, הציג לרמטכ"ל בעיה על הקושי של חרדים להתקבל לקורס רבנים צבאיים בבה"ד 1 לסיפור המלא
כשהרמטכ
מימין: הרמטכ"ל גבי אשכנזי ● משמאל: ר' אריק ליפסקר

הקריה האקדמית קרית אונו קיימה היום כנס "חרדים לישראליות - חילוניים, חרדים ומה שבינהם" במסגרת השיח הציבורי "משנים את פני החברה בישראל". זהו המפגש השני בסדרה שנערך בקמפוס החרדי של הקריה האקדמית אונו.

את הכנס הנחה העיתונאי בן כספית כשהנואם המרכזי של הכנס היה הרמטכ"ל, רב-אלוף גבי אשכנזי, שההצה על תוכניתו לחלוקה מחדש של הנטל ואיחוי הקרע החברתי המאיים על החבררה הישראלית. נושא הרצאתו הוא מתווה אשכנזי: במקום שירות חובה - חובת שירות.

בחלקו השני של האירוע ענה הרמטכ"ל על שאלות הקהל.

ר' אריק ליפסקר, חסיד חב"ד, תלמיד המכינה בקריית אונו, הציג לרמטכ"ל בעיה על הקושי של חרדים להתקבל לקורס רבנים צבאיים בבה"ד 1.

ליפסקר סיפר היכן שירת בסדיר ובמילואים, והרמטכ"ל התעניין האם ליפסקר השתתף בתרגיל המילואים האחרון של הגדוד. כשליפסקר השיב בחיוב, הוא זכה למחיאות כפיים סוערות.

לגופן של טענות, השיב הרמטכ"ל כי הוא בטוח שמי שמתעקש לצאת לקורס רבנים צבאיים יוכל לצאת, והמליץ לליפסקר להיוועץ במפקדיו במילואים.

לצפייה בשידור חוזר באדיבות שרלייב לחצו על כפתור ההפעלה:

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.