מערכת COL | יום י"ב טבת ה׳תשע״א 19.12.2010

במרכז שינקין בתל-אביב: שירת סוחפת של 'אלי-אתה' ● וידאו

ברחוב המקביל לשינקין היכן שממוקמת בירת החילוניות הארצישראלית יכולת לשמוע שירת ניגונים אדירה. למעלה מ-200 איש גדשו את מרכז "שמים" ברח' בורכוב פינת מלצ'ט בתל אביב, היה זה "ערב ניגונים" בניצוחו של הרב יאיר כלב ששר מלווה במיטב הנגנים ● היה זה במהלך ערב הוקרה ל'עמותת תניא' בראשות הרב יאיר כלב צפו בוידאו
במרכז שינקין בתל-אביב: שירת סוחפת של 'אלי-אתה' ● וידאו
ברחוב המקביל לשינקין היכן שממוקמת בירת החילוניות הארצישראלית יכולת לשמוע שירת ניגונים אדירה. למעלה מ-200 איש גדשו את מרכז "שמים" ברח' בורכוב פינת מלצ'ט בתל אביב, היה זה "ערב ניגונים" בניצוחו של הרב יאיר כלב ששר מלווה במיטב הנגנים.

בשבוע שעבר, נערך ערב הוקרה ל'עמותת תניא' בראשות הרב יאיר כלב. את הערב פתח הרב כלב מלווה בנגני להקת "א גרויסע מציאה" כשהם מנגנים ניגוני חב"ד עתיקים - מבעל התניא ועד האחים חריטונוב... הרב שייע סגל, הרב מאיר שלמה מארק, הת' מענדי ברוד, ור' אילון ליוו את השירה בקולם וייצרו הרמוניה נפלאה כלים, נגנים מקצועיים ושירה אדירה.

הקהל שגדש את המקום הצטרף אף הוא לשירה כשהוא מכיר כל תו ופניה בניגונים, היה זה קהל ססגוני ורב צבעים, ראשים עטורי זקנים ופאות, כיפות סרוגות, קוקו, ורעמת שיער, מטפחות ופאות, כולם כאחד הצטרפו לשירה וניכר היה שרגש והתעלות מציפים את המקום.

במהלך הערב עלה לבימה הזמר ארז לב-ארי שהגיע כאות הוקרה לפעילותו הרבה של הרב כלב.

להקת "א גרויסע מציאה" שרו אף הם מספר שירים בהומור והשמחה האופינית להם. לאחר מכן שב הרב כלב לבמה ובליווי הנגנים והמקהלה חתמו את הערב בעוד מספר ניגונים אשר שילהבו את הקהל בחווית התרוממות והתלהבות עצומה.

הנה תגובה אחת מיני רבות של אחד ממשתתפי הערב: "חוינו הלילה,אחי היקר ואני חויה מרוממת נפש,חזקה ומרגשת עם הרב יאיר כלב בלילה של ניגונים עמוקים ועתיקים שנוגעים בעצב החשוף של הנשמה ומטלטלים אותה טלטלה עזה שמנערת את אבק השכחה שדבק בה".

לצפייה בוידאו לחצו על כפתור ההפעלה או על האופצייה הנוספת:

לא מצליחים לצפות? לחצו כאן
(להורדה)
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.