מערכת COL | יום ט' טבת ה׳תשע״א 16.12.2010

אורח בלוגנסק: המשפיע מישראל

יהודי לוגנסק זכו השנה לחנוכה מאיר ושמח במיוחד ברצף אירועים בארגונם של השלוחים לעיר לוגנסק והמחוז הרב שלום וחנה גופין. בנקעט חגיגי פתח את אירועי החג בהשתתפות מאתיים מיהודי העיר ישובים סביב שולחנות ערוכים. את הערב הנעימה להקת כליזמר בשירים יהודיים, ששימחו את הקהל, שפצח בריקודים סוערים ● בהדלקת החנוכיה התכבד אביו של השליח, המשפיע הרב זלמן גופין, שהגיע עם משפחתו לחגוג את ימי החג עם מאות יהודי לוגנסק צפו בגלריה
אורח בלוגנסק: המשפיע מישראל
יהודי לוגנסק זכו השנה לחנוכה מאיר ושמח במיוחד ברצף אירועים בארגונם של השלוחים לעיר לוגנסק והמחוז הרב שלום וחנה גופין. בנקעט חגיגי פתח את אירועי החג בהשתתפות מאתיים מיהודי העיר ישובים סביב שולחנות ערוכים. את הערב הנעימה להקת כליזמר בשירים יהודיים, ששימחו את הקהל, שפצח בריקודים סוערים.
במהלך הערב הוקרנו קטעי וידיאו על חג החנוכה ועל פעילות הקהילה בשנה החולפת, נאמרו דברי ברכה וחולקו תעודות הוקרה לנכבדי הקהילה, המסייעים לעשייה היהודית הנרחבת בעיר. בהדלקת החנוכיה התכבד אביו של השליח, המשפיע הרב זלמן גופין, שהגיע עם משפחתו לחגוג את ימי החג עם מאות יהודי לוגנסק. 

בכיכר העיר המרכזית הוצבה חנוכייה גבוהה, בה הודלקו נרות בכל אחד משמונת ימי החנוכה. את הנר החמישי חגגה הקהילה ברוב עם הדרת מלך, כשמאות אנשים, נשים וטף שותפים לשמחה ולריקודים. את החנוכייה הדליק הרב שלום גופין, שעלה על המנוף לצידו של ראש המחוז, שבא לברך את יהודי העיר בחנוכה שמח.

בנר שישי של חנוכה נערכה מסיבת ילדים ייחודית במרכז אטרקציות, שנשכר לכמה שעות לצורך האירוע. לאחר הדלקת נרות, סיפור החג, ריקודים ושירים נהנו מאות מילדי העיר במשחק חופשי בעשרות מתקנים, החלקה על קרח, באולינג ואטרקציות נוספות.
נשות העיר ציינו את החג באירוע חגיגי בנר שביעי של חנוכה, בו המוטיב המרכזי היה "מוסיף והולך".
גם ילדי הגן, תלמידי בית הספר, בית הילדים וחברי מועדון גיל הזהב – כל אלו זכו השנה לחנוכה, שכולו אור.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.