מערכת COL | יום ח' טבת ה׳תשע״א 15.12.2010

הקהילה היהודית בסרטוב חגגה הכנסת ספר תורה

בבית הכנסת המרכזי של סרטוב שברוסיה נערכה הכנסת ס"ת בהשתתפות מאות מיהודי העיר ● את ספר התורה תרם אחד מנכבדי הקהילה. לאחר כתיבת האותיות, בו כובדו עשרות מנכבדי הקהילה ומתפלליה הקבועים, הכניסו את ספר התורה לארון הקודש עם הקפות וריקודים לדיווח ולתמונות 
הקהילה היהודית בסרטוב חגגה הכנסת ספר תורה
ביום רביעי, נר שמיני של חג החנוכה התקיים בבית הכנסת המרכזי של סרטוב שברוסיה אירוע הכנסת ס"ת בשילוב מסיבת חנוכה ברוב פאר והדר, בהשתתפות מאות מיהודי העיר.

את ספר התורה תרם אחד מנכבדי הקהילה. לאחר כתיבת האותיות ע"י הסופר ר' אליהו בר ממוסקבה בו נתכבדו עשרות מנכבדי הקהילה ומתפלליה הקבועים, הכניסו את ספר התורה לארון הקודש מתוך עריכת הקפות וריקודים לצלילי התזמורת של ר' אהרל'ה ליפסקר והזמר ר' יוני ברגר שהגיעו במיוחד לאירוע מארץ הקודש.

לאחר מכן התקיימה סעודת מצוה לקהל הרחב במהלכה עורר השליח לסרטוב הרב יעקב קוביטשעק את המשתתפים להתחזק בקיום תומ"צ ובהשתתפות זמרים יהודים ממוסקבה שהלהיבו את הקהל בשירים יהודיים עד לשעות המאוחרות של הלילה.
המשתתפים הרבים קיבלו כמזכרת את ספר המדע לרמב"ם שתורגם לאחרונה לרוסית.

בין המשתתפים נראו גם אורחים רבים ממוסקבה ידידי תורם ספר התורה, ואורחים רבים מארה"ק, ר' שניאור ערנטריי מירושלים, ר' מאיר בורקיס מכפר חב"ד,מר אלכסנדר גנדלסקי מנהל פרוייקט "דני'ה סיבוס" בסרטוב, ואנשי העסקים מר דן ספרן ומר מרק קושניר מארה"ק.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.