מערכת COL | יום ח' טבת ה׳תשע״א 15.12.2010

אין מים בצפת: "טבלתי במקווה וגיליתי סולר" ● וידאו, גלריה

דפקו להם ברז: 3 ימים אין מים לתושבי שכונת כנען בצפת, שם מתגוררים עשרות משפחות חב"דיות ● הסיבה: ביום ראשון השבוע, בעקבות תקלה, זרם סולר לברזים בשכונה - במקום מים ● התקלה התרחשה בעקבות טעות של נהג משאית סולר שחיבר את צינור המשאית למערכת המים בשכונה ● הבעיה סודרה בתוך מספר שעות, אולם מאז אין מים בברזים ● העירייה הציבה מתקנים מיוחדים, מהם שואבים התושבים מים באמצעות שקיות, או סירים ● COL תיעד לגלריה, וקטע וידאו 
אין מים בצפת:
(צילומים: מיילך גרסטל ● וידאו: COL צפת)

3 ימים אין מים לתושבי שכונת כנען בצפת, שם מתגוררים עשרות משפחות חב"דיות. הסיבה: ביום ראשון השבוע, בעקבות תקלה, זרם סולר לברזים בשכונה - במקום מים. התקלה התרחשה בעקבות טעות של נהג משאית סולר שחיבר את צינור המשאית למערכת המים בשכונה. הבעיה סודרה בתוך מספר שעות, אולם מאז אין מים בברזים.

אתמול פתחה המשטרה בחקירה, אולם המים עדיין לא זורמים בברזים. הבוקר קראו עיריית צפת ותאגיד המים האיזורי "פלג הגליל" לתושבי השכונה לפתוח את הברזים בבתיהם לרבע שעה, בעקבות החדרת חומר חיטוי לצנרת.

"יש לי חמש בנות שמתקשות להסתדר בלי מקלחות. הבנים לא התקלחו מיום שני, אבל הבנות נאלצות ללכת לחברות בעיר אחרת כדי להתקלח", סיפר לאתר ynet מיכאל דוברי, תושב השכונה.

יונתן כהן, תושב אחר בשכונה, מספר: "אנשים כאן חיים כמו בפז, יש כאלה שיצא להם 100 אחוז סולר בברזים. אנשים פותחים את הברז, מייחלים למים ויוצא להם סולר. אפילו במקווה - מישהו שהגיע לטבול גילה שהוא בתוך סולר".

בינתיים דבורי חושב כבר על סוף השבוע. "יש לנו בישולים לשבת. אם זה לא יסתדר, נצטרך להשתמש במים מינרלים", הביע דאגה. עד אז, הוא מוצא נחמה בערבות ההדדית שמסתמנת בין תושבי השכונה: "ברוך השם, האנשים פה דואגים לתחנות מים ולבקבוקי מים לבתים. עוד כמה ימים אנחנו נשרוד".

לצפייה בוידאו לחצו על כפתור ההפעלה או על האופצייה הנוספת:
לא מצליחים לצפות? לחצו כאן
(להורדה)

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.