מערכת COL | יום ו' טבת ה׳תשע״א 13.12.2010

כמעט אסון: תושבים בצפת פתחו את הברז וגילו סולר

חלם בצפת: תושב שכונת הר כנען, בניהם עשרות חסידי חב"ד, פתחו את ברזי המים ובמקום מים מתוקם גילו נוזק חום שמריח ריח חריף של דלק או סולר  לסיפור המלא
כמעט אסון: תושבים בצפת פתחו את הברז וגילו סולר
ברז (צילום: ברלה שיינר, COL)
מאת כתב COL

טעות אנוש או הרעלה מכוונת? תושבי שכונת הר כנען בעיר צפת, בניהם עשרות חסידי חב"ד, פתחו בצהריים (שני) את הברז בבית וגילו - במקום מים מתוקים, נוזק חום שמדיף ריח חריף של דלק או סולר.

המוקד העירוני הוצף בטלפונים בהולים של תושבים שמיהרו לדווח על התקלה המסוכנת. החשש הגדול היה שמדובר בהרעלה מכוונת, אך על-פי בדיקה ראשונית עולה כי מדובר בטעות אנוש.

מפקד תחנת צפת, רפ"ק גדי רון סיפר לאתר ynet כי "הבחנו בצבע מוזר במים. חקירה ראשונית מעלה כי מכלית שביקשה למלא סולר להסקה לקראת ימי החורף במתחם סמוך לשכונה, מסיבה שאינה ברורה, הזרימה את תוכן המשאית בקרבת צנרת המים. הנושא נמצא בבדיקה משותפת שלנו ושל חברת המים".

ראש העיר צפת, אילן שוחט, עודכן במקרה שהשפיע על לא מעט בתים בשכונה. "כל נושא הטיפול במערכת המים והביוב בעיר צפת נמצאת תחת אחריות תאגיד 'פלג הגליל'. בעקבות פניות התושבים למוקד על מים עכורים העברנו פנייה בהולה לתאגיד.

מבדיקה ראשונית הובהר כי מדובר במפגע נקודתי מצומצם אשר בעקבותיו נותקו המים מהקו הראשי באותו מתחם ודגימות מים נשלחו לבדיקות מעבדה. כל התושבים שביתם עלול היה להמשיך ולקבל את הנוזל לברזים עודכנו על המקרה ואף נותקו מרשת המים הבעייתית.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.