מערכת COL | יום ה' טבת ה׳תשע״א 12.12.2010

הכי קרוב לאיראן: כך חגגו חנוכה באזרבייג'ן ● דיווח, גלריה

רצף אירועי חנוכה באזרבייג'ן. מעמד הדלקה נחגג בקהילה היהודית בבאקו בחברת דיפלומטים מישראל. בימי החג ערכו השלוחים שורת פעילויות לסיקור, וגלרייה
הכי קרוב לאיראן: כך חגגו חנוכה באזרבייג'ן ● דיווח, גלריה
רצף אירועי חנוכה באזרבייג'ן. נר ראשון של חנוכה נחגג בקהילה היהודית בבאקו בחברת דיפלומטים מישראל. שגריר ישראל באזרביג'אן מר מיכאל לאבון לוטם כיבד בנוכחותו של החגיגה, יחד עם המזכיר המדיני בשגרירות מר רונן קראוס, ונציג נתיב -קונסול עליה מר שלמה בן צבי.

באירוע נשאו דברים השגריר, ראשי הקהילה האשכנזית וההררית והשליח הרב מתי לואיס, שהדליק את הנר הראשון של החג וכיבד את החזן יצחק בונדרו-דוברוסקין בשירת 'מעוז צור'.

בנוסף, נערכה מסיבת חנוכה בבית-הספר היהודי 'אור אבנר' בהשתפות הורי התלמידים, מר בן צבי ומנהלת המרכז לתרבות ישראלית, הלן בן צבי. באירוע הזה נשאו דברים מנהל בית הספר , הרב לואיס והקונסול. מסיבה דומה נערכה גם בגן הילדים בהשתתפות הוריהם, והיא כללה תוכנית זהה: הדלקת נרות והופעה מיוחדת של ילדי הגן. ב'זאת חנוכה' התקיים בבית הספר טקס חלוקת פרסים לילדים שהדליקו נרות בבתיהם, וכן לכיתה שקישטה את כתליה בצורה היפה ביותר.

עובדי השגרירות הישראלית זכו לאירוע מיוחד בבניין המשרדים הייאט. מלבד עובדי השגרירות הצטרפו לחגיגה גם עובדי שגרירויות שכנות. השגריר הישראלי נשא דברים, לאחר מכן הסביר השליח על מהות החג, וכשסיים  - פתחו כל העובדים בשירת 'הנרות הללו'.

האירועים הללו אורגנו על ידי הרב מתי לואיס, רעייתו הגב' חיה לואיס וחוי סגל.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.