מערכת COL | יום ה' טבת ה׳תשע״א 12.12.2010

כמו חלום: הרב וולפא ובכירי הפרלמנט האירופי בדעה אחת ● מיוחד

חברי פרלמנט מכל אירופה, ביניהם ראשי אופוזיציה בכירים וראשי מפלגות שמשפיעים רבות על הלך הרוח באירופה, ביקרו במוזיאון גוש-קטיף, ללמוד על השפעות הטרור האסלאמי על ישראל ● הרב וולפא הדריך, צלם COL תיעד  לסיפור המלא 
כמו חלום: הרב וולפא ובכירי הפרלמנט האירופי בדעה אחת ● מיוחד
(צילומים: COL)
אור לגויים. חברי פרלמנטים מכל רחבי אירופה, ביניהם ראשי אופוזיציה בכירים וראשי מפלגות שמשפיעים רבות על הלך הרוח באירופה, ביקרו במוזיאון גוש קטיף בירושלים כדי ללמוד על השפעות הטרור האסלאמי על מדינת ישראל. לחברי הפרלמנט הצטרף נציג הממשלה סגן השר איוב קרא, והדליקו יחד את חנוכיית הפצמ"רים במוזיאון גוש קטיף.

חברי הפרלמנט האירופי היו מרוגשים מאד ואמרו כי הוכח שההתנתקות הייתה טעות אסטרטגית חמורה, שהעניקה ניצחון לאיסלאם בכל העולם. מר רנה סטדקביץ יו"ר מפלגת החופש בברלין, אמר בנאומו: "ארץ ישראל שייכת רק לעם ישראל, על היהודים לבנות ולהבנות בכל רחבי הארץ ובפרט ביהודה ושומרון, הויתורים אינם מביאים לשלום אלא להגברת הטרור". הוא סיפר שהמשלחת ביקרה ביו"ש, והם ראו בעיניהם איך שכל המדינה פרוסה מתחת הרי השומרון, מה שמהווה איום קיומי במדה שתהיה נסיגה משם.

כאות הזדהות עם העם היהודי וחג החנוכה, הדליקו נציגי המשלחת נר בחנוכית הפצמ"רים הבנויה מחלקי פצצות מרגמה שנפלו על היהודים בגוש קטיף. את החנוכיה בנה קצין הביטחון רס"ן גדעון ריבלין הי"ד שנהרג חודשים ספורים לפני הגירוש.

את חברי הפרלמנט ליווה מטעם הממשלה סגן השר איוב קרא, שקרא להדק את הקשרים עם הכוחות החדשים באירופה שיש להם אינטרסים משותפים עם העם היהודי ומדינת ישראל. "היום מבינים באירופה את מה שזעקנו עשרות שנים. יש לשתף פעולה כדי להציל את מדינת ישראל מידי אויביה המרים".

הרב שלום דב וולפא יו"ר המטה להצלת העם והארץ קרא בפני חברי הפרלמנט את הרש"י הראשון בתורה המדבר על זכותנו האלוקית על הארץ. הוא הוסיף, כי האסון הכבד בכרמל שהכריח אנשים לנטוש את ביתם, הוא עונש על גירוש אלפי יהודים מגוש קטיף, הנמצאים עד היום ללא בית וללא תעסוקה. הוא הודה לחברי הפרלמנט שמביעים הזדהות עם העם היהודי ועם ההתיישבות ביו"ש. עשרות כלי תקשורת מאירופה סיקרו את הביקור המרגש במוזיאון.

חברי הפרלמנט שהשתתפו הם רנה סטדקביץ - יו"ר מפלגת החופש החדשה של גרמניה (מקורב לגב' מרקל) חבר הפרלמנט של ברלין. קנט הקרוט – מראשי "השבדים הדמוקרטים", חבר הפרלמנט של שבדיה. היינץ סטראצ'ה - יו"ר מפלגת החופש האוסטרית. יו"ר האופוזיציה בפרלמנט הלאומי של אוסטריה ובפרלמנט של ווינה. פיליפ דה-ווינטר - מראשי מפלגת "וולאמסבלאנג" הפלמית – בלגית. חבר פרלמנט בלגי. אוסקר פרייסינגר - מראשי מפלגת העם השוויצרית. חבר הפרלמנט הפדראלי השוויצרי. מריו בורגהזיו - חבר פרלמנט מטעם מפלגת "לגה-נורד" האיטלקית. אנדריז מוהלצר - חבר פרלמנט מטעם מפלגת החופש האוסטרית. דוד לאזאר - חבר פרלמנט מטעם מפלגת החופש האוסטרית. מונה לאחרונה לתפקיד סגן ראש עיריית ווינה.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.