מערכת COL | יום ב' טבת ה׳תשע״א 09.12.2010

עלה ברשת: קמפיין אינטרנט חדש ל-SMS תפילין ● בלעדי

היום, עלה לרשת קמפיין אור מיוחד באתר הספורט הישראלי ONE המאפשר למאות אלפי הגולשים להירשם חינם ל SMS-תפילין, ולקבל הודעה יומית בשעה הנוחה במהלך היום שתפתח את היום הכי טוב בעולם ובנוסף תזכיר להניח תפילין חינם ● ל-COL נודע, כי ביום ראשון יתוגבר הקמפיין משמעותית באמצעות כתבות בתוך האתר שיהוו את הגורם המרכזי בקמפיין. יצויין שמדובר באתר בעל מאות אלפי גולשים ביום   לסיפור המלא
עלה ברשת: קמפיין אינטרנט חדש ל-SMS תפילין ● בלעדי

היום, עלה לרשת קמפיין אור מיוחד באתר הספורט הישראלי ONE המאפשר למאות אלפי הגולשים להירשם חינם ל SMS-תפילין, ולקבל הודעה יומית בשעה הנוחה במהלך היום שתפתח את היום הכי טוב בעולם ובנוסף תזכיר להניח תפילין חינם.

הקמפיין עולה לראשונה בהיסטורית האתר, כקמפיין יהודי, ומשלב כלי מדיה מגוונים המביאים את המעיינות באופן המתקבל, והוא מעורר תגובות נלהבות.

כל אחד מאנ"ש והשלוחים יכול להיכנס לדף הרישום דרך הלינק המצורף ולרשום מקורבים שייהנו מפתגם מלהיב כל יום (המבוסס על היום יום היומי) ומוגש בצורה ששווה כל לב. ובכך להצטרף לאלפים שמניחים תפילין כל יום בזכות הפרויקט.  בדף הרישום ניתן לראות פתגמים לדוגמא.

ל-COL נודע, כי ביום ראשון יתוגבר הקמפיין משמעותית באמצעות כתבות בתוך האתר שיהוו את הגורם המרכזי בקמפיין. יצויין שמדובר באתר בעל מאות אלפי גולשים ביום.

SMS תפילין חושף בקמפיין את המותג שיאגד את מגוון הפעילויות ויקרא: G1 - עולם אחד גאולה אחת, ובתוכו: SMS תפילין, SMS נש"ק, SMS אור, כשבקרוב יעלה G1 כפורטל אינטרנט שיביא את המעיינות חוצה בכלי מדיה מתקדמים וייחודיים שיביאו לגאולה שלימה.

לרישום: לחצו כאן

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.