מערכת COL | יום ב' טבת ה׳תשע״א 09.12.2010

הלך לעולמו דב שילנסקי ז"ל, מראשי תנועת הליכוד

יו"ר הכנסת לשעבר, דב שילנסקי, מראשי תנועת החרות והליכוד ומוותיקי האצ"ל, הלך לעולמו הבוקר (חמישי) בתל אביב בגיל 86 ● המנוח היה ידיד חב"ד והשתתף לא פעם באירוע חב"דיים רישמיים ● ב-ג' תמוז תשנ"ה, ערכו בכנסת דיון מיוחד במלאות שנה לפטירת הרבי. שילנסקי, שכינה את עצמו "מת'נגד אוריגינלי", נשא דברים נלהבים על הרבי  לסיפור המלא
הלך לעולמו דב שילנסקי ז
ח"כ לשעבר דב שילנסקי
דב שילנסקי (הליכוד):
אדוני היושב-ראש, כנסת נכבדה, ראשית, אני רוצה להצטרף לדברים החמים, הטובים, היפים והנכונים שחברי מיכאל איתן, המכונה מיקי, אמר ובירך בהם את עובדי הכנסת.

אני מוסיף משפט אחד: יישר כוח.

אני רוצה להודות בהערכה לכבוד הרב חבר הכנסת בא-גד, שעם כל השערוריות שהיו בכנסת נתן לנו את ההזדמנות לסיים את המושב בהתעלות הנפש, התעלות הרוח ושעה גדולה.

נדם לבו של האדמו"ר מלובאביץ', לב יהודי מלא וגדוש אהבת ישראל. יהודי שגרם להפצת תורת ישראל וערכי ישראל ושורשי ישראל בכל רחבי העולם והגיע למקומות הקטנים ביותר והמסוכנים ביותר להפצת תורת ישראל. איזה כוח אדיר, שהדביק בהתלהבות המונים המונים של עם ישראל.

ועוד - ארץ-ישראל, אהבת ארץ-ישראל. לא לעזוב אף שעל, אף מילימטר של ארץ-ישראל. ולא די שיש כאלה שמדברים על גדולתו של הרבי מלובאביץ', זכר צדיק לברכה, מקבלים זאת, ואת זה משאירים לאחרים. אתה לא יכול להפריד בין עם ישראל לבין תורת ישראל וארץ-ישראל.

ואלה שיושבים היום בבית-הסוהר, ובראש וראשונה האשה היקרה נדיה מטר. היא מגשימה היום את הצוואה של הרבי מלובאביץ'. הלוואי שיהיו רבים ההולכים בדרכו, לפי הצו של הרבי מלובאביץ', היום כשארץ-ישראל בסכנה, וזו השעה הגדולה והחשובה ביותר.

יהיה זכרו ברוך.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.