מערכת COL | יום כ"ח כסלו ה׳תשע״א 05.12.2010

השליח מצא את ‏(ה)‏אור שנדלק לפני 19 שנה ● סיפור מרגש

כשהרב מיכאל מויאל, מנהל בית-חב"ד ביישוב אדרת, נכנס לבסיס צה"ל ביום חמישי שעבר לקיים "מבצע חנוכה", הוא שמע קריאה מאחור: "רבי מיכאל!" ● הרב מויאל הפנה את ראשו והופתע לראות מולו חיילת, תושבת אדרת, אור שמה  לסיפור המלא 
השליח מצא את ‏(ה)‏אור שנדלק לפני 19 שנה ● סיפור מרגש
(צילום: COL)
מאת כתב COL

הרב מיכאל מויאל, מנהל בית-חב"ד ביישוב אדרת במטה יהודה, בא ביום חמישי האחרון, ליל שני של חנוכה, לבסיס צה"ל כדי לעשות הדלקה מרכזית ולהביא את שמחת החג לחיילים.

כשהגיע עם צוות חסידי חב"ד לבסיס, בדיוק נסתיים מסדר של אחד הקורסים, ואז נשמעת פתאום קריאה: "רבי מיכאל!". הרב מויאל הפנה את ראשו לכיוון הקריאה והופתע לראות מולו חיילת שהיא תושבת אדרת, אור שמה.

"החיילת רצה לעברי ושאלה: הרב גם לכאן הגעתם?!", מספר הרב מויאל. "באותו רגע הבזיק במוחי זיכרון שסגר מעגל של תשע-עשרה שנה. כשנכנסנו לאולם שבו התקיים הטקס, החלטתי לספר לחיילים את הסיפור המיוחד.

"זה היה בחנוכה לפני תשע-עשרה שנה במושב אדרת. הזמנתי את אביה של אור, מר שאול אטיאס, ששימש קצין בכיר בצה"ל, להדליק את נר החנוכה במושב. כשהגיעה שעת ההדלקה בא שאול למקום והתנצל שלא יוכל להדליק את הנרות, מכיוון שהוא ממהר עם אשתו לחדר הלידה. אמרתי לו: 'שאול, אתה מדליק את הנרות ואחר כך אתה נוסע עם אשתך, ובע"ה הלידה תהיה בהצלחה'.

"וכך היה. הוא הדליק את הנרות, ומיד נסע עם אשתו לבית-הרפואה, ואכן באותו ערב נולדה אור. כשהיא גדלה היא השתתפה בכל פעילויות בית-חב"ד לאורך שנות ילדותה, וזו היתה בשבילי הפתעה נעימה ומרגשת לפגוש אותה עכשיו בבסיס ולהדליק שוב את הנרות.

"החיילים התרגשו מאוד מהסיפור והיתה שם שמחה גדולה ומחממת לב".
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.