מערכת COL | יום כ"ה כסלו ה׳תשע״א 02.12.2010

צעירי חב"ד מאירים את בתי המשפחות השכולות

אמש החל מבצע ביקורי בית אצל משפחות נפגעי הטרור. בתי חב"ד בישראל מפעילים בימי חנוכה צוות פעילים שיבקרו בבתי המשפחות השכולות נפגעי הטרור וחללי צה"ל, הם מדליקים איתם נרות חנוכה ומביאים את המסר של חנוכה שה"אור ינצח" ● אחד הצוותים יצאו אמש בנר ראשון של חנוכה מבית צעירי חב"ד לבתי משפחות שכולות במרכז הארץ. הרב מאיר מארק ובנו התלוו לביקור יחד עם הרב מנחם קוטנר ממטה צעירי חב"ד למען נפגעי הטרור  לדיווח
צעירי חב
אמש החל מבצע ביקורי בית אצל משפחות נפגעי הטרור. בתי חב"ד בישראל מפעילים בימי חנוכה צוות פעילים שיבקרו בבתי המשפחות השכולות נפגעי הטרור וחללי צה"ל, הם מדליקים איתם נרות חנוכה ומביאים את המסר של חנוכה שה"אור ינצח".

משפחות רבות מתקשות לחגוג את חנוכה ולהדליק את הנרות בעצמם עקב הכאב השכול והאובדן, דוקא משום כך רואים בצעירי חב"ד חובה קדושה להגיע לבתי המשפחות על מנת להאיר את ביתם וליבם באור החנוכה על פי הוראתו של הרבי לדאוג לכך שאור הנרות יגיע לכל יהודי ובמיוחד לאלו שהנסיבות מקשות עליהם לחגוג בכוחות עצמם.

אחד הצוותים יצאו אמש בנר ראשון של חנוכה מבית צעירי חב"ד לבתי משפחות שכולות במרכז הארץ. הרב מאיר מארק ובנו התלוו לביקור יחד עם הרב מנחם קוטנר ממטה צעירי חב"ד למען נפגעי הטרור.

הרב מארק סיכם את הביקור בהתרגשות מהדברים ששמע מהמשפחות על בניהם שנפלו על הגנת העם והארץ במלחמות ישראל. ועל ההרגשה הנפלאה של הבאת אור החנוכה לבתי המשפחות ולהרגיש כי חיזקת את רוחם. אחת האמהות השכולות הביעה את תודתה העמוקה לצעירי חב"ד באומרה כי בזכות הביקור חנוכההשנה יהיה באמת חנוכה יותר שמח.    
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.