מערכת COL | יום כ"ד כסלו ה׳תשע״א 01.12.2010

פסיפס השלוחים של COL הוצג בהתוועדות בפתח תקווה

ביום חמישי, אור לי"ט כסלו, התקיימה בשכונת אם המושבות בפ"ת התוועדות חסידית לרגל חג הגאולה, בהשתתפות עשרות אנשים ונשים תושבי השכונה ● האמן טל פלורנטין, תושב השכונה, שיצר את תמונת הרבי מפסיפס השלוחים של COL. טל סיפר על היצירה המיוחדת ולבסוף הפתיע כשהעניק עותק מקורי לשליח הרב מוטי גורליק, לרגל פתיחת בית חב"ד בשכונה  לסיפור המלא ● בואו לראות את האתר החדש של "פסיפס השלוחים" >>>
פסיפס השלוחים של COL הוצג בהתוועדות בפתח תקווה
צילום: ברוך זאב לנקין
ביום חמישי, אור לי"ט כסלו, התקיימה בשכונת אם המושבות בפ"ת התוועדות חסידית לרגל חג הגאולה, בהשתתפות עשרות אנשים ונשים תושבי השכונה. ההתוועדות התקיימה סביב שולחנות ערוכים ובר חלבי עשיר, בחצר בית הכנסת השכונתי, בתוך אוהל גדול שהוקם במיוחד לשם כך.

ההתוועדות נפתחה בדברים אודות גודל מעלת היום, מפי המנחה, הרב מרדכי גורליק, שליח הרבי ומנהל בית חב"ד בשכונה. בהקראת מברק של הרבי כובד ר' אליעזר פיקרסקי, מאנ"ש בפ"ת; ולאחר ניגון "פדה בשלום", בליווי המוסיקלי של ר' לוי רסקין, צפה הקהל בוידיאו שצולם במקום המאסר של אדמו"ר הזקן.

הרב יוסף דואני, רב בית הכנסת, נשא דברים על מעלת ספר התניא ובירך על פתיחת בית חב"ד בשכונה. הרב אשר דייטש, שליח הרבי ויו"ר בית חב"ד בפ"ת, נשא את המשא המרכזי על מעלת לימוד החסידות, תוך שמתבל את דבריו בסיפורים מרתקים.

לאחר צפייה בוידיאו מהרבי, הוזמן לשאת דברים האמן טל פלורנטין, תושב השכונה, שיצר את תמונת הרבי מפסיפס השלוחים. טל סיפר על היצירה המיוחדת ולבסוף הפתיע כשהעניק עותק מקורי לרב גורליק, לרגל פתיחת בית חב"ד בשכונה.

לסיום התקיימה מכירה פומבית על דולר שנתקבל מידיו הקדושות של הרבי בחנוכה תשנ"ב.

כאמור, ההתוועדות היוותה את יריית הפתיחה של בית חב"ד בשכונת אם המושבות בפ"ת, שע"י בית חב"ד פ"ת, והיא התקיימה בסיוע מסעדת טובהל'ה, משפחת שפירא (אראן אלקטרוניקס בע"מ), ומשפחות אנ"ש שנטלו חלק בהכנת הכיבוד.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.