מערכת COL | יום כ"ד כסלו ה׳תשע״א 01.12.2010

השבת: "קייטנת חנוכה" לשליחות הצעירות בישראל

למעלה ממאתיים וחמישים ילדות מכל רחבי הארץ, בנותיהם של שלוחי הרבי, מנהלי בתי חב"ד בארץ צפויות להשתתף בקייטנת-חנוכה המיוחדת בכפר-חב"ד שתיערך בשבת חנוכה, המהווה את המפגש השנתי של השליחות הצעירות - מהגולן ועד אילת ● יו"ר צעירי-אגודת-חב"ד הרב יוסף-יצחק אהרונוב אומר כי מספרן ההולך וגדל של המשתתפות בקייטנה ייחודית זו - מעיד יותר מכול על ההתפתחות במשפחת השלוחים של הרבי בישראל לסיפור המלא
השבת:
למעלה ממאתיים וחמישים ילדות מכל רחבי הארץ, בנותיהם של שלוחי הרבי, מנהלי בתי חב"ד בארץ תשתתפנה בקייטנת-חנוכה המיוחדת בכפר-חב"ד המהווה את המפגש השנתי של השליחות הצעירות - מהגולן ועד אילת.

המפגש יתקיים הכינוס יתקיים בשבת קודש פר' מקץ, החל מיום שישי כ"ו כסלו בשעה 11:00 בבוקר ועד מוצש"ק בשעה 9:30 במרכז האירוח המחודש 'צפירה' במושב צפרייה, ובמהלכו תשתתפנה ילדות בהתוועדויות, שיחות, ניגונים, פעילות יצירתית, יציאה ל'מבצעים', משחקי חברה, סעודת 'מלווה-מלכה' חגיגית ועוד.

את הקייטנה מארגן 'אגף הסניפים' בצעירי-אגודת-חב"ד, בניהולו של הרב נפתלי ליפסקר, הנוקט יוזמות דומות כמה פעמים בכל שנה. גם הפעם משתתפות בקייטנה מאות שליחות צעירות מכל קצות הארץ. בעבור חלק מהן, מפגשים אלה הם הזדמנויות נדירות להתראות עם חברות טובות, להחליף חוויות, ליהנות ולחזור למקומות מגוריהן בחיות רעננה. 

הבנות תהיינה במשך הפעילות תחת השגחת מדריכות חסידיות מנוסות ואחראיות. רכזת הכינוס היא דבורה שמולביץ. הכינוס מיועד לבנות השלוחים מכיתה ג' ועד כיתה ט'.

יו"ר צעירי-אגודת-חב"ד הרב יוסף-יצחק אהרונוב אומר כי מספרן ההולך וגדל של המשתתפות בקייטנה ייחודית זו - מעיד יותר מכול על ההתפתחות במשפחת השלוחים של הרבי בישראל.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.