מערכת COL | יום כ"ד כסלו ה׳תשע״א 01.12.2010

22 שנה למתיחות עם בעלזא: רב חב"די רקד עם בן האדמו"ר

אמש התקיימה בקרית אתא סעודת שבע ברכות שערך הגה"צ רבי שמעון לבמברגר שליט"א גאב"ד מאקאווא לרגל נשואי נכדתו בת לבנו הג"ר חיים מענדל למברגר שליט"א עם החתן הרב יואל מיכל הורונציק שי' נין כ"ק האדמו"ר הרמ"מ מללוב זצ"ל ● בהאירוע, נראה הרב אהרן-מרדכי רוקח שליט"א בנו יחידו של כ"ק האדמו"ר מבעלזא, רוקד יחד עם הרב דוד-מאיר דרוקמן ● וכך רקדו יחד; רב חבד"י עם רב בלזאי, וזאת, כ-22 שנה לאחר המתיחות הידועה כאשר בעלזא הצטרפה ל'דגל התורה'  לסיפור המלא
22 שנה למתיחות עם בעלזא: רב חב
אמש התקיימה בקרית אתא סעודת שבע ברכות שערך הגה"צ רבי שמעון לבמברגר שליט"א גאב"ד מאקאווא לרגל נשואי נכדתו בת לבנו הג"ר חיים מענדל למברגר שליט"א עם החתן הרב יואל מיכל הורונציק שי' נין כ"ק האדמו"ר הרמ"מ מללוב זצ"ל.

רבה של קרית מוצקין ורב חסידי חב"ד בקריות הרב דוד מאיר דרוקמן שליט"א הוזמן ע"י הרב ממאקווא שליט"א להיות שותף ב"שבע ברכות" ואף התבקש לשבת על ידו. ביני לביני הגיע חתנו של האדמו"ר ממאקווא – הרב אהרן מרדכי רוקח שליט"א שהוא כידוע בנו_יחידו של כ"ק האדמו"ר מבעלזא שליט"א, וכך ישבו כתף ליד כתף, ולאחר מכן אף רקדו יחד; רב חבד"י עם רב בלזאי, וזאת, כ-22 שנה לאחר המתיחות הידועה כאשר בעלזא הצטרפה אז ל'דגל התורה'.

כ"ק הגאב"ד ממאקאווא שליט"א שידוע כמעריץ גדול של כ"ק אדמו"ר מליובאוויטש זי"ע דיבר עם הרב דרוקמן בהתפעלות גדולה על על ספר המאמרים "המשך תרס"ו" של כ"ק האדמו"ר הרש"ב מליובאוויטש נ"ע, שנחשב כספר חסידות עמוק ביותר, שיצא כעת במהדורה חדשה ומפוארת (אותו קיבל לדבריו לא מכבר בחתונת הרב רבינוביץ -הרב פישר)..

היות והחתונה התקיימה בי"ט כסלו - עפ"י הוראתו של הרב ממאקווא פצחו המנגנים במהלך הערב בניגון "ארבע הבבות" של רבינו הזקן נ"ע, אותו שר הקהל בדביקות גדולה.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.