מערכת COL | יום כ"ג כסלו ה׳תשע״א 30.11.2010

הרב חיים שאול ברוק התוועד עם בנות חב"ד

בהתוועדות מיוחדת לבנות חב"ד עם הרב חיים שאול ברוק נכחו למעלה מ-300 בנות מכללה ועל יסודי. ההתוועדות אורגנה על ידי תנועת 'בנות חב"ד' בארץ הקודש ● בהתוועדות, תיאר הרב ברוק את החתונה של הרבי וסיפר על י"ד בכסלו ב-770 לאורך השנים. הודגש נושא ההתקשרות ביום זה, עליו אמר הרבי ש"קישר אותי עמכם ואתכם עימי"  לסיפור המלא
הרב חיים שאול ברוק התוועד עם בנות חב
בהתוועדות מיוחדת לבנות חב"ד עם הרב חיים שאול ברוק נכחו למעלה מ-300 בנות מכללה ועל יסודי. ההתוועדות אורגנה על ידי תנועת 'בנות חב"ד' בארץ הקודש.

בהתוועדות, תיאר הרב ברוק את החתונה של הרבי וסיפר על י"ד בכסלו ב-770 לאורך השנים. הודגש נושא ההתקשרות ביום זה, עליו אמר הרבי ש"קישר אותי עמכם ואתכם עימי".

הבנות צפו במראות קודש בו נראים החסידים מברכים את הרבי ליום החתונה, והרבי מברך את החסידים. הגב' שרה זילברשטרום מארגון נשי ובנות חב"ד לימדה קטע מדברי הרבי על נצחיות הנישואין. המשתתפות נהנו מכיבוד עשיר ומחוברת שחולקה כשי – לקט לי"ד בכסלו.

סייעו לאירוע ר' שמעון רבינוביץ מכפר חב"ד, הרב פנחס אלטהויז מחולון, ומנהל המכללה הרב משה חפר, שנשא דברי ברכה באירוע, והרב יוסף יצחק חיטריק מנהל השלוחה בצפת. הבנות יצאו באווירה מרוממת.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.