מערכת COL | יום כ"ב כסלו ה׳תשע״א 29.11.2010

יקב ירושלים קיים בהידור את מצוות הפרשת תרומות ומעשרות

יקב ירושלים קיים בהידור את מצוות הפרשת תרומות ומעשרות במעמד הראשון לציון הרב בקשי דורון כמו כן לקחו חלק הרבנים המכובדים-הרב זאב דוב סלונים, הרב משה יוסף, הרב אברהם יוסף והרב מרדכי שבע עוד תמונות  
יקב ירושלים  קיים בהידור את מצוות הפרשת תרומות ומעשרות
צילום: מאיר אלפסי
יקב ירושלים קיים בהידור את מצוות הפרשת תרומות ומעשרות במעמד הרב המכובד הרב בקשי דורון כמו כן לקחו חלק הרבנים המכובדים-הרב זאב דוב סלונים, הרב משה יוסף, הרב אברהם יוסף והרב מרדכי שבע. לקראת חג החנוכה, במשכנו של "יקב ירושלים" בעיר ירושלים, התקיימה מצוות הפרשת מעשרות שהפכה זה מכבר לאירוע שנתי, מאז תחילת פעילות היקב לפני חמש שנים.
את האירוע כיבדו במעמדם הרב הראשי לישראל לשעבר, הרב בקשי דורון ורבנים נוספים המייצגים את הכשרויות המהודרות של יקב ירושלים- בד"צ בית יוסף וועד רבני חב"ד.
הרב בקשי דורון ניצל את המעמד לשאת דברים בשבח היקב, הטעם ומגוון היינות הרחב, לרבות הטעמים החדשים המושקים השנה. כשטעם את יין "ניקנור" יין הדגל של יקב ירושלים, שזכה אף בפרסים יוקרתיים ונאמר לו כי הענבים מהר ברכה, ציין הרב בקשי דורון, כי יצא לו לאחרונה לטעום יינות מענבי הר ברכה ואלו בעלי טעם עשיר במיוחד. עוד הוסיף כי ה"ניקנור" עצמו מוצא חן בעיניו וכי הוא מקפיד על שתיית כוס יין אדום לפחות פעם ביום, לטובת הבריאות.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.