מערכת COL | יום כ"ב כסלו ה׳תשע״א 29.11.2010

מדען פרוייקט הלווינים התוועד בלוד בחג הגאולה

עולים וותיקים רבים, גברים ונשים, השתתפו בהתועדות חג הגאולה של האדמו"ר הזקן,שהתקיימה בבית חב"ד שערי עליה, ביום חמישי ליל י"ט כסלו, בשכונת האקדמאים בלוד ● אורח ההתוועדות היה הרב אלכסנדר פרידמן, מדען בפרויקט הלווינים של ישראל, שריתק את הקהל בדבריו, ברוסית ובעברית, על מסירות נפש של אנשי חב"ד ברוסיה ועל על השתלבותו בפרויקט החשוב, ופעילותו בהפצת יהדות במסגרת עבודתו לדיווח ולתמונות
מדען פרוייקט הלווינים התוועד בלוד בחג הגאולה

עולים וותיקים רבים, גברים ונשים, השתתפו בהתועדות חג הגאולה של האדמו"ר הזקן,שהתקיימה בבית חב"ד שערי עליה, ביום חמישי ליל י"ט כסלו, בשכונת האקדמאים בלוד.

התועדו עם הקהל: רב השכונה הרב אברהם חזן ואורח ההתוועדות החסיד היה הרב אלכסנדר פרידמן, מדען בפרויקט הלווינים של ישראל, שריתק את הקהל בדבריו, ברוסית ובעברית, על מסירות נפש של אנשי חב"ד ברוסיה ועל על השתלבותו בפרויקט החשוב, ופעילותו בהפצת יהדות במסגרת עבודתו. דבריו הותירו רושם רב על המשתתפים הרבים.

כן השתתפו ונשאו דברים, ראש העיר מר אילן הררי, יו"ר המועצה הדתית ר' דניאל בן סעדון יו"ר חברת המתנסי"ם עו"ד יאיר רביבו, ראש לשכת הקליטה האיזורית מר חנניה מרמור ושליחי ופעילי בית חב"ד הרב חיים ברוד הרב בן ציון חן, הרב דב קוק והרב משה הורביץ.

להקת צעירי חב"ד שימחה את הקהל בשירתם ונגינתם. במהלך ההתוועדות הוקרנו קטעי וידאו מהרבי, והתקיימה הגרלה על שטר דולר מהרבי.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.