מערכת COL | יום כ' כסלו ה׳תשע״א 27.11.2010

חוצה: אלפים נסחפו בהתוועדות ענק עם ה"חוזר" ● צפו בגלריה

עם האור הראשון בשעה 4 לפנות בוקר הסתיימו ההתוועדויות הגדולות בבנייני האומה. דומה שהמקום הגדול לא חווה ערב כזה מיום היווסדו בהתוועדות הגדולה שאורגנה על ידי תורת חב"ד לבני הישיבות שעל ידי צעירי-אגודת-חב"ד ● בין השעות 8 ל-9 בערב גדשו את האולם הגדול והיציע וכן אולם ענק במעגל סגור למעלה מ-5000 בני ישיבות ואברכים ● כ-1000 איש נוספים הגיעו עם פתיחת השערים בשעה 11 בלילה אז החלו התוועדויות במספר אולמות ● כעת ב-: דיווח מלא וגלריה לסיפור המלא  
חוצה: אלפים נסחפו בהתוועדות ענק עם ה
צילום: ברלה שיינר, עזרא לנדא

כתב COL
צילום: ברלה שיינר

עם האור הראשון בשעה 4 לפנות בוקר הסתיימו ההתוועדויות הגדולות בבנייני האומה. דומה שהמקום הגדול לא חווה ערב כזה מיום היווסדו.

בין השעות 8 ל-9 בערב גדשו את האולם הגדול והיציע וכן אולם ענק במעגל סגור למעלה מ-5000 בני ישיבות ואברכים מכל החוגים. כ-1000 איש נוספים הגיעו עם פתיחת השערים בשעה 11 בלילה אז החלו התוועדויות במספר אולמות עד לפנות בוקר.

ההתוועדות החלה בהקרנת שירת "צמאה לך נפשי" על ידי הרבי זי"ע ואלפי הנוכחים צפו בשקיקה והצטרפו בהתלהבות בחלק אותו שר הקהל בהתוועדות הרבי. מיד לאחר מכן הזמין המנחה הרב נפתלי רוט את המתוועדים הראשיים הגה"ח ה'חוזר' ר' יואל כהן והרה"ח ר' שבתי סלביטיצקי השליח באנטוורפן שריתקו את הקהל העצום בדברי חסידות עמוקים ומרוממים שעות ארוכות.

הראשל"צ הרה"ג הרב שלמה עמאר הפתיע את המארגנים והנוכחים והופיע במהלך ההתוועדות לאמירת "לחיים" עם הקהל ודברי ברכה.

הרכב מיוחד שכלל את יוני שלמה, נאור כרמי וחיליק פרנק, יצחק מאיר ומקהלת חסידים מביתר עילית – ניגן את כל הניגונים המכוונים מרבותינו נשיאינו בליווי מצגת יחודית על המסכים בה ראו הסבר על כל ניגון, תמונת האדמו"ר בעל הניגון ותמונת הציון שלו ועוד- בעריכת ר' דובי גורביץ' מנחלת הר חב"ד.

לאחר ה"סדר ניגונים" פרץ הקהל בריקודים סוערים שעה ארוכה והאווירה הרקיעה שחקים.

כל אחד מאלפי המשתתפים קיבל עם כניסתו ערכה ובה עוגה אישית ובקבוק מים וכן קופסא מהודרת ובה תקליטור היכל הנגינה ב' שהופק במיוחד לערב זה. את הערכה חילקו צוות הבית חב"ד המיוחד שע"י שיח סוד בראשות הת' מיכאל בועז הת' משה סופר ועוד.

צוות תימלול מיוחד בראשות הרה"ג ר' יוסף יצחק זילברשטרום והאחים הרב זושא והרב אלי וולף הקרינו על המסכים הצדדיים תימלול מדברי הנואמים לטובת המוני בני הישיבות שהסתופפו ביציעים.

מכירת ספרי חסידות ענקית וחסרת תקדים במחירים מסובסדים לבני ישיבות התקיימה בלובי הענק מחוץ לאולם וכעשרת אלפים ספרים נחטפו על ידי הנוכחים. בתוך שעה קלה אזלו 1000 ספרי המשך תרס"ו תרומת קהילת בית הכנסת "די שול" בראשות השליח הרב שלום דובער ליפסקר ואלפי ספרי חסידות מבוארת תניא חלק א' - ב' החדש בסבסוד מיוחד של הנגיד הרב מאיר זאינץ והרב יצחק דוד גרוסמן.

ספרי האיכות של "מעיינותיך - מהדורת לוין": אגרת התשובה עם שיחות הרבי במהדורה חדשה, שיעורים בתורת חב"ד של הגה"ח ר' יואל כהן ו"ללמוד איך להתפלל" חלקים א, ב, ג של הרב שניאור זלמן גופין נמכרו גם הם בכמויות גדולות ובמחיר מסובסד על ידי הרב שמואל לוין.

לאחר ההתוועדות הרישמית באולם המרכזי התקיימו שתי התוועדויות ענקיות באולמות נוספים, באחת התוועד הגה"ח ר' יואל כהן ובשניה הרב יהושע שפירא, הרב שבתי סלביטיסקי והרב מיכי יוספי. 

הרב משה שילת מנהל תורת חב"ד לבני הישיבות והרב גבריאל שטאובר מנהל האגף לתרבות תורנית בעריית ירושלים שעומדים מאחורי האירוע הענק מודים לעוזרים הרבים שעמלו מאחורי הקלעים על הצלחת האירוע ולכל התורמים הרבים שבזכותם ניתן היה להגיע להישג חסר התקדים. תודה מיוחדת לחברת פליישמן הפקות על ההפקה המוצלחת ולר' יוסי ריבקין וחברת קול שר על התגייסותם להצלחת ההתוועדות.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.