מערכת COL | יום כ' כסלו ה׳תשע״א 27.11.2010

נדיר: שלושת מזכירי הרבי הגיעו להשתתף בחתונת לבייב ● גלריה

מפגן של קידוש ה' וקידוש שם חב"ד בחתונת בנו של נשיא איגוד הקהילות היהודיות בחבר העמים הנגיד ר' לוי לבייב ● ביום חמישי האחרון השתתפו מאות בשמחה שנערכה באולם האירועים במלון דויד אינטרקונטיננטל בתל אביב, בחתונתם של החתן הת' שמעיה ומוריאל לבייב ● באירוע השתתפו רבנים, אישי-ציבור, פוליטקאים, אנשי עסקים מכל העולם ● בשמחה נטלו חלק מזכיריו של הרבי, הרב יהודה קרינסקי, הרב בנימין קליין והרב יהודה לייב גרונר, שכובדו בברכה במהלך החופה, כמו גם ראש-ישיבת 'תומכי-תמימים' המרכזית, בה למד החתן, הרב יעקב כץ לגלריית ענק   ● לצפייה בגלריית תמונות שניה מהחתונה - לחצו כאן
נדיר: שלושת מזכירי הרבי הגיעו להשתתף בחתונת לבייב ● גלריה
(צילומים: מאיר אלפסי)
כתב COL

מפגן של קידוש ה' וקידוש שם חב"ד בחתונת בנו של נשיא איגוד הקהילות היהודיות בחבר העמים ר' לוי לבייב.

לצפייה בגלריית תמונות שניה מהחתונה - לחצו כאן

ביום חמישי האחרון השתתפו מאות בשמחה שנערכה באולם האירועים במלון דויד אינטרקונטיננטל בתל אביב, בחתונתם של החתן הת' שמעיה ומוריאל לבייב. באירוע השתתפו רבנים, אישי ציבור, פוליטקאים, אנשי עסקים מכל העולם.

בסידור חופה וקידושין כובד רבה של בני ברק הרב משה יהודה לייב לנדא, העומד בקשרים הדוקים עם ר' לוי והמשפחה כולה וזו החתונה החמישית שהוא עורך במשפחת לבייב.

החופה כולה, שהונחתה בחן רב על ידי איש התקשורת, העיתונאי ידידיה מאיר, התנהלה על פי מנהגי חב"ד כאשר הקהל כולו נעמד על רגליו בעת קריאת מכתבו של הרבי על ידי יו"ר ה'מרכז לענייני חינוך' הרב יהודה קרינסקי.

בשמחה נטלו חלק מזכיריו של הרבי הרב בנימין קליין והרב יהודה לייב גרונר, שכובדו בברכה במהלך החופה, כמו גם ראש ישיבת תומכי תמימים המרכזית, בה למד החתן, הרב יעקב כץ וראש ישיבת חב"ד בלונדון הרב יצחק מאיר הרץ.

ראש הממשלה בנימין נתניהו, הנוהג לפקוד את כל שמחותיהם של משפחת לבייב, שיגר את רעייתו שרה לברך את המשפחה ובני הזוג בשמו. גם נשיא המדינה שמעון פרס, הנוכח במוסדות חב"ד באוקראינה, שיגר את ברכתו לאירוע.

בחתונה השתתפו הרב הראשי לישראל הראשון לציון הרב שלמה משה עמאר שליט"א, הרב הראשי לישראל הרב יונה מצגר, הרב הראשי לשעבר ורבה של ת"א הרב ישראל מאיר לאו, הרב הראשי לרוסיה הרב בערל לאזאר, הרב הצבאי הראשי הרב רפי פרץ, השלוחים: הרב דוד מונדשיין מנכ"ל 'קרן לבייב' וקרן 'אור אבנר חב"ד', הרב שלמה וילהלם מז'יטומיר, הרב אברהם וולף מאודסה ועוד.

אישי ציבור נוספים שנטלו חלק בחתונה הם סגן ראש הממשלה ויו"ר ש"ס ר' אלי ישי, שר הבינוי והשיכון ר' אריאל אטיאס, שר במשרד האוצר ר' משולם נהרי, שר התעשיה והמסחר בנימין (פואד) בן אליעזר, שר התיירות סטס מיסז'ניקוב, חברי הכנסת אמנון כהן, אברהם מיכאלי, יו"ר הכנסת לשעבר ח"כ דליה איציק, הנגיד מר מיכאל מירלשוילי מחשובי התומכים של חב"ד בחבה"ע, נשיא בורסת היהלומים אבי פז, הפרסומאי ואיש יחסי הציבור משה תאומים, חבר מערכת 'ידיעות אחרונות' העיתונאי איתן הבר.

את החתונה הנעים הזמר החסידי ליפא שמלצער, עם תזמורתו של עמירן דביר.
החתונה כולה הייתה מפגן אמיתי של קידוש שם חב"ד כאשר צמרת עולם העסקים נפגשים עם צמרת השלטון ובתווך אנשי העשייה בדמותם של שלוחי חב"ד מכל רחבי העולם, רוקדים יחד כתף אל כתף בשמחתו של הנגיד המקדיש את חייו לטובת המהפכה היהודית בחבר העמים.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.