מערכת COL | יום י"ח כסלו ה׳תשע״א 25.11.2010

היענות מרשימה: מאות מקורבים "תפסו שולחנות" בבית-מנחם

היום בערב תתקיים בבית הכנסת "בית מנחם" בכפר חב"ד, ההתוועדות המרכזית המסורתית לרגל חג הגאולה י"ט כסלו. גם השנה הושקעו מאמצים מרובים בהכנת ההתוועדות והם כבר הניבו ב"ה פירות: שלוחים רבים מכל רחבי הארץ וכן ארגוני קירוב חב"דיים נוספים, שריינו כ-300 מקומות סביב שולחנות ההתוועדות עבור מקורביהם  ● ביוזמת ועד כפר חב"ד, המארגן את ההתוועדות, הוקמו ה"פערנצס" (ספסלים מדורגים, או "פרימידה") עבור מאות המשתתפים הצפויים לפקוד היום את ההתוועדות  עוד תמונות 
היענות מרשימה: מאות מקורבים
(צילום: י. בלינקו)
היום בערב תתקיים בבית הכנסת "בית מנחם" בכפר חב"ד, ההתוועדות המרכזית המסורתית לרגל חג הגאולה י"ט כסלו. גם השנה הושקעו מאמצים מרובים בהכנת ההתוועדות והם כבר הניבו ב"ה פירות: שלוחים רבים מכל רחבי הארץ וכן ארגוני קירוב חב"דיים נוספים, שריינו כ-300 מקומות סביב שולחנות ההתוועדות עבור מקורביהם.

ביוזמת ועד כפר חב"ד, המארגן את ההתוועדות, הוקמו ה"פערנצס" (ספסלים מדורגים, או "פרימידה") עבור מאות המשתתפים הצפויים לפקוד היום את ההתוועדות
 
בהתוועדות צפויים להשתתף אדמו"רים, רבנים ובהם הרב הראשי לישראל הרב יונה מצגר שליט"א, אישי ציבור מכל החוגים וכמובן האורח המרכזי מזכירו של הרבי הרב יהודה לייב גרונר שי'. את ההתוועדות תלווה מקהלת חסידי חב"ד בהרכב מלא, עם ר' נמואל הרוש ובליווי תזמורתו של המנצח החסידי הבינלאומי ר' משה מונה רוזנבלום.
 
מארגני ההתוועדות קוראים לכל אנ"ש להגיע ולפאר את המעמד. הם שבים ומזכירים כי לרבי נוגעת בנפש ההשתתפות בהתוועדות זו ברוב עם, כפי שבא לידי ביטוי באגרות קודשו, שחלקן התפרסמו בעלון שהופץ בסוף השבוע בריכוזי אנ"ש.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.