מערכת COL | יום י"ז כסלו ה׳תשע״א 24.11.2010

חב"ד תדליק החנוכייה הגדולה בעולם; עלות: מאות-אלפי שקלים

"פרסומי ניסא" לשיא חדש: ביוזמת הרב יעקב גלויברמן תודלק החנוכייה הגדולה בעולם בפארק אריאל שרון (החירייה) הממוקם במרכז הארץ ● הרב גלויברמן גייס גם חברות ענק במשק שיתרמו את עלות ההקמה הנאמדת במאות אלפי שקלים, והציג בפניהם את הרעיון. לפני מספר ימים התבשר כי האישור ניתן וחברת "גיל טייכמן" והנהלת "פארק אריאל שרון" מקימים בימים אלו את החנוכייה הגבוהה בעולם, אותה יראו כל הנוסעים בכביש ירושלים-תל-אביב וכביש 4, וכל הבאים והממריאים מהארץ  לסיפור המלא
חב
כתב COL

ביוזמת הרב יעקב גלויברמן תודלק החנוכייה הגדולה בעולם בפארק אריאל שרון (החירייה) הממוקם במרכז הארץ.

הוא נפגש עם מספר חברות בישראל שלהם ידע ויכולת בהקמת הפרויקט. בחברת "גיל טייכמן" הופתעו ונדלקו מהרעיון.

הרב גלויברמן גייס גם חברות ענק במשק שיתרמו את עלות ההקמה הנאמדת במאות אלפי שקלים, והציג בפניהם את הרעיון. לפני מספר ימים התבשר כי האישור ניתן וחברת "גיל טייכמן" בראשות מר גיל טייכמן והנהלת "פארק אריאל שרון" בראשות היו"ר הגב' אסתי אפלבום והמנכ"ל מר משה בורוכוב - מקימים בימים אלו את החנוכייה הגבוהה בעולם, את החנוכייה יראו כל הנוסעים הכביש העמוס בישראל כביש ירושלים-תל-אביב וכביש 4, וכל הבאים והממריאים מהארץ.
 
רקע על הפארק

פארק אריאל שרון עתיד לשמש כפארק המטרופוליני של גוש דן וכחלון הראווה של מדינת ישראל. הפארק הינו הגדול מסוגו בעולם. הוא משתרע על פני שטח של 8,000 דונם ועתיד לכלול מגוון שימושי לספורט ובילוי ופנאי. תהליך ההקמה של הפארק מבוצע בשלבים כאשר בשלב הראשון, במהלך שנת 2011, תיפתח פסגת חירייה לציבור ותאפשר תצפית פנוראמית מלאה על גוש דן. 

על החנוכייה 

רוחבה 50 מטרים, גובהה 55 מטרים והיא מורכבת מ - 90 אלף נורות. 2.5  ק"מ חבל אור, 2 טון דגל , 2 טון חיווט – כבלים,400  ערוצי הדלקה. ייחודה של החנוכייה הוא גם בכך שהיא הוקמה על הר פסולת, הר שכאמור נמצא בשלבי התחדשות לקראת הפיכתו לפארק מטרופוליני לרווחת תושבי גוש דן.  

"בפרויקט הזה ראיתי על כל צעד ברכה מהרבי וב"ה הפירסומי ניסא שתהיה השנה תהיה מהגדולים בעולם", אומר הרב יעקב גלויברמן העמוד מאחורי הפרויקט, המודה ומברך לברכה ולהצלחה את העוסקים במלאכה את חברת גיל טייכמן, והנהלת פארק אריאל שרון.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.