מערכת COL | יום י"ז כסלו ה׳תשע״א 24.11.2010

נחלת הר-חב"ד חגגה בהכנסת ספר-תורה ● דיווח, וגלריית ענק

בנחלת הר-חב"ד נערכה השבוע הכנסת ספר-תורה לעילוי-נשמת הרב רפאל שמעון ב"ר מיכאל ומרת מוסיא קצנלבוגן ע"ה, שנתרם ע"י חתנם וילדיהם  לדיווח ולגלריית ענק
נחלת הר-חב
(צילומים: שלמה ניימרק)
כתב COL

בנחלת הר-חב"ד נערכה השבוע הכנסת ספר-תורה לעילוי-נשמת הרב רפאל שמעון ב"ר מיכאל ומרת מוסיא קצנלבוגן ע"ה.

הרב שמעון ומרת מוסיא קצנלבוגן היו מחשובי אנ"ש שהגיעו מעבר למסך הברזל והיו דמויות חסידיות למופת בשכונה.

ספר התורה נכתב ע"י חתנם הרה"ח ר' אליהו שיחי' וולוביק במו ידיו. כתבו של הרב אליהו שיחי' בנוסח אדמו"ר הזקן ידוע ביופיו והידורו. הספר נתרם על ר' אליהו, זוגתו פייגא תחי' ובני ביתם יחי' שזכו להכנסת ספר התורה ביום הבהיר י"ד כסלו יום נישואי כ"ק אדמו"ר נשיא דורנו.

ביום זה חלים גם יום נישואיהם של ר' רפאל שמעון ומרת מוסיא, יום נישואיהם של הוריו של ר' רפאל שמעון, הרה"ח ר' מיכאל וזוגתו שרה (ה"מומע שרה") ע"ה קצנלבוגן, ויום ההולדת של מרת מוסיא קצנלבוגן.

כתיבת האותיות נערכה ברוב עם הדרת מלך בבית משפחת וולוביק.

בכתיבת האות האחרונה בספר התורה כובד הרה"ח ר' משה שיחי' קצנלבויגן (משה שרה'ס) מלונדון, אחיו של ר שמעון שהגיע במיוחד להשתתף באירוע. בהגבהת ספר התורה כובד הרב צבי אליעזר שיח' שייקביץ, חתנו של ר' אליהו. בגלילת ספר התורה כובד ר' בצלאל שיחי' גלויברמן, חתנו של ר' אליהו. בהנחת הכתר כובד ר' לוי יצחק שיחי' וולוביק, בנו של ר' אליהו משלוחי הרבי לקווינס שהעביר את הכיבוד לאביו.
התהלוכה הענקית, בהשתתפות כל תושבי נחלת הר חב"ד ואורחים רבים מכל הארץ אלפי איש כ"י יצאה ברוב פאר והדר עם "טנק" בשירה וריקודים בהשתתפות תלמידי ישיבת בית הר"מ נחה"ח ובראשה צעדו צאן קדושים ילדי הת"ת כשנשאו בידיהם לפידים.

בראש התהלוכה כיבדו בנוכחותם: המרא דאתרא הרה"ג הרה"ח ר' יצחק יהודה שיחי' ירוסלבסקי, הרה"ג הרה"ח הרב אברהם שיחי' ווכטר, חכם משה שיחי' מיכאלשווילי רבם של יהודי גרוזיה בארה"ק, הרב מרדכי שיחי' גורודצקי, יו"ר ועד נחלת הר חב"ד.

לאחר התהלוכה נערכו ההקפות ברוב שירה וזמרה בהנעמת ר' זבולון נתנוב ותזמורתו. הנחה את האירוע בטוב טעם הרב נחום שיחי' גולדשמידט משלוחי הרבי לנתניה שכיבד את כל תושבי נחלת הר חב"ד בפסוקי אתה הראת בהקהל של אחדות, גרוזינים, בוכרים אשכנזים וכל אשר בשם ישראל יכונה.

בסיום ההקפות ישב הקהל הקדוש לסעודת מצווה כיד המלך. נשאו דברים הרב יחזקאל שיחי' כהן, מנהל התלמוד תורה, הרב יעקב שוויקה, מראשי ישיבת תומכי תמימים, חכם משה שיחי' מיכאלשווילי, ר' ראובן שיחי' גלפרין שסיפר על מאורעות מעבר למסך הברזל של רוסיה הסובייטית בתקופתם של הנפטרים. מצד המשפחה נשאו דברים ר' לוי יצחק שיח' וולוביק שריגש בדבריו האישיים על הנפטרים את המשתתפים והת' חיים שיחי' שייקביץ נינם של הנפטרים שאמר דבר תורה. בברכת המזון כובד ר' משה שיחי' קצנלבוגן
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.