מערכת COL | יום ט"ו כסלו ה׳תשע״א 22.11.2010

אגייר: "אני מאחל לעצמי שיזהו אותי כאיש של חב"ד" ● גלריה

ה"קמבאק" של גומא: שנה אחרי שנעלם מהנוף הציבורי, איש העסקים גומא אגייאר, המבקר בימים האלה בארץ, השתתף אמש בהתוועדות חסידית לתוך הלילה בבית 'צעירי אגודת חב"ד' בכפר-חב"ד ● אגייר אמר בהתוועדות כי כיום הציבור מזהה אותו כספונסר של 'ביתר ירושלים', אבל "אני מאחל להם ולי שבשנה הבאה, כשאנשים ברחוב יראו אותי, יזהו אותי כאיש של חב"ד ושל הרבי מליובאוויטש, שזה דבר שחשוב בעיניי לאין ערוך" ● לאחר ההתוועדות, הוא נחשף להכנות ל"מבצע חנוכה" של צעירי-חב"ד, בראשות הרב יוסף-יצחק אהרונוב ● צוות COL התלווה לביקור לסיפור המלא
אגייר:
גומא בכפר-חב"ד, אמש (צילומים: שמוליק סופר, COL ומב"ש)
מאת כתב COL

איש העסקים גומא אגייאר, המבקר בימים האלה בארץ, השתתף אמש בהתוועדות חסידית לתוך הלילה בבית 'צעירי אגודת חב"ד' בכפר-חב"ד.

מר אגייר, שבא מלווה בידידו השליח מפורט-לודרדייל בפלורידה, הרב משה-מאיר ליפשיץ, בא לראות את ההיערכות הגדולה של צעירי חב"ד, בראשות הרב יוסף יצחק אהרונוב, לקראת הפעילות הענקית בחנוכה, ולא הסתיר את התפעלותו לנוכח אלפי החנוכיות שיאירו בעוד כעשרה ימים את כל הארץ.

באותה שעה התקיימה בבית צאגו"ח התוועדות חסידית מיוחדת לרגל י"ד כסלו, שבה השתתפו צוות צא"ח ושלוחים. מר אגייר השתלב בהתוועדות, הקשיב לסיפור חסידי, והצטרף לאמירת 'לחיים'.

מר אגייר אמר בהתוועדות כי כיום הציבור מזהה אותו כספונסר של 'ביתר ירושלים', אבל "אני מאחל להם ולי שבשנה הבאה, כשאנשים ברחוב יראו אותי, יזהו אותי כאיש של חב"ד ושל הרבי מליובאוויטש, שזה דבר שחשוב בעיניי לאין ערוך", אמר.

את הביקור בכפר-חב"ד סיים מר אגייר בתפילה בשחזור חדרו של הרבי בבית 770 בכפר-חב"ד, ואמר כי זה היה עבורו ערב מרגש ומרומם נפש.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.