מערכת COL | יום י"ב כסלו ה׳תשע״א 19.11.2010

הקלטה מיחידות מהרבי, עכשיו ב-DVD ● צפו בוידאו

JEM
לפני למעלה מ-20 שנה, בקיץ 5740-1980, שדרן הרדיו הישראל מר מוטי עדן הגיע לרבי בכדי לראיין אותו עבור תחנת הרדיו הישראלית – "'קול ישראל". כעיתונאי אמיתי הביא איתו מוטי טייפ קטן בו הקליט את היחידות כולה ● לפני זמן מה רואיין מר עדן ע"י חברת המדיה החבדי"ת JEM אודות מפגשו עם הרבי. במהלך הראיון העניק מוטי את ההקלטה המקורית של אותה יחידות בכדי שהחברה תוכל לשחזר אותה באיכות מקסימלית  צפו בוידאו 
הקלטה מיחידות מהרבי, עכשיו ב-DVD ● צפו בוידאו

הידע המעמיק של הרבי בניתוח המצב בארץ, צרכי הביטחון ודרכי ההגנה הפכו מזמן לאגדה של ממש. אנשים רבים תמיד חלמו להיות באותם יחידויות בהם שוחח הרבי אודות נושאים אלה.

לפני למעלה מ-20 שנה, בקיץ 5740-1980, שדרן הרדיו הישראל מר מוטי עדן הגיע לרבי בכדי לראיין אותו עבור תחנת הרדיו הישראלית – "'קול ישראל". כעיתונאי אמיתי הביא איתו מוטי טייפ קטן בו הקליט את היחידות כולה.

היחידות ארכה כ-20 דקות במהלכה דנו הם במגוון רחב של נושאים, כולל העלייה החדה בקנאות האיסלאמית והתמעטות הרוח היהודי בקרב בני הנוער בארץ.

לפני זמן מה רואיין מר עדן ע"י חברת המדיה החבדי"ת JEM אודות מפגשו עם הרבי. במהלך הראיון העניק מוטי את ההקלטה המקורית של אותה יחידות בכדי שהחברה תוכל לשחזר אותה באיכות מקסימלית.

הראיון עם מוטי עדן יחד עם ההקלטה המיוחדת התפרסמו לאחרונה בDVD השני של סדרת 'אמונה וביטחון', זאת בעזרתו ובחסותו של הרב יוסף גוטניק, שליח הרבי לשלימות הארץ.

לצפייה בקטע וידאו (עברית) מתוך הראיון, לחצו על כפתור ההפעלה.

להזמנת הדיסק לחצו כאן.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.