מערכת COL | יום י"א כסלו ה׳תשע״א 18.11.2010

כינוס שלוחות התהילים: גם להן יש "ראל קאל" ● סיקור, גלריה

ברמת-גם נערך השבוע הכנס השנתי של 'נשי ובנות אח"ת- ארגון חברת תהילים", שהוקם על-פי הוראת הרבי ● הן שמעו דבר תורה, ערכו מחזה מרהיב, השתתפו בהגרלה על כרטיס לרבי וצפו בהצגה משעשעת ● סיקור וגלריה לסיפור המלא 
כינוס שלוחות התהילים: גם להן יש
(צילומים: ברלה שיינר)
ביום רביעי אירחה עיריית רמת-גן ב'אולם ראסל' בעיר את הכנס השנתי של 'נשי ובנות אח"ת- ארגון חברת תהילים" בראשותה ומיסודה של הגב' מוסיה מנדלזון.

את הכנס השנתי כיבדו בנוכחותם חברי העירייה אביהוא בן משה – סגן ראש העיר, שנשא דברים בשבח ומעלתן של נשים וקישר זאת בחן לפרשת השבוע פרשת "ויצא", חיים גלרמן – חבר מועצת העירייה ויו"ר המחלקה לתרבות תורנית ומר אמנון חן – מנהל המחלקה לתרבות תורנית.

'נשי ובנות אח"ת' הוקם לאור הוראת הרבי הקודם להגיד את כל ספר התהילים בציבור בשבת מברכים (השבת שלפני ראש חודש) בהשכמה לפני תפילת שחרית. וכהבטחת אדמו"ר הריי"צ להשפיע שפע רב בבני חיי ומזונא רוויחא לו ולבני בניו אחריו.

מידי שבת מברכים מתכנסות חברות האירגון בסניפים השונים לאמירת התהילים יחד בהשכמה. ברחבי הארץ 28 (!) סניפים עבור שכבות הגיל השונות, מגיל גן ועד נשים. בשבת זו מחולק עלון וכן ממתק יוקרתי למשתתפות וכן שתיה חמה וכיבוד לחטיבה הבוגרת. פעם בשנה מתכנסות חברות הארגון יחד למלא מצברים, ליהנות וכמובן לזכות (תרתי משמע).

הכנס שנערך בשבוע שעבר נפתח בסימן 'התשועה שבתשע' ויועד עבור נשות האירגון ובנות העל יסודי. הכנס נפתח בריקוד אצילי ומלא חן של בנות סניף רחובות. במהלך הערב נהנו המשתתפות מתוכנית מרתקת, משעשעת, מפתיעה ומגוונת שכללה דבר תורה מפי הרב חיים-שלמה דיסקין מקרית אתא וכן קטעי הומור בביצוע השחקנית הגב' יהודית אריה. גם השחקן מיכאל וייגל עלה על הבמה והמחיש בכישרון ובליווי מסך מה קורה בבית כשעקרת הבית יוצאת לאמירת התהילים...

במקום התקיימה מכירה פומבית על דולר של הרבי, הידוע בסגולותיו ובמעלותיו, שכל הכנסותיה קודש להוצאות האירגון המתקיים מתרומות בלבד ושלא למטרת רווח.

גולת הכותרת של הערב הייתה ללא ספק זכייתה של רבקי וייספיש מסניף פ"ת בכרטיס טיסה לרבי ל-770.  המשתתפות המתמידות, שלא החסירו אפילו פעם אחת במשך השנה, קבלו שי אישי על התמדתן.

את הערב חתם "רולקול" סניפים שקריינה בחן רב הגב' מירי לוין – קשרת הרכזות.
כיבוד קל ועיתון מרשים חולקו לכל המשתתפות.

יש לציין כי במהלך השנה צוברות חברות האירגון כרטיסי השתתפות במבצעים השונים, כגון לחטיבה הבוגרת, כרטיס משכימה – על הגעה בזמן לאמירת התהילים המתורגם בסופו של דבר לכרטיס הגרלה על כרטיס טיסה.

בחטיבה הצעירה כל כרטיס הופך לכרטיס הגרלה על פרסים יקרי ערך ובנוסף בכל שבת מברכים צוברים שני כרטיסים המרכיבים לבסוף משחק זיכרון מכובד שהוכן למטרה זו במיוחד.

בראש האירגון עומדות יו"ר האירגון, הגב' מנדלזון, שהקימה את האירגון בעשר אצבעותיה ומנכ"ל האירגון, הגב' שיפי נפתלין הנותנת את כל כולה עבור האירגון. וכן חברות הנהלת האירגון התורמות מזמנן.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.