מערכת COL | יום י"א כסלו ה׳תשע״א 18.11.2010

באר שבע: תושבי השכונה חגגו עם חלוקת ה"תניא" שהודפס

תושבי שכונת "נאות לון" נאספו להתוועדות חגיגית מיוחדת ליד שולחנות ערוכים, במעמד רבנים ואישי ציבור, לרגל הופעת ספרי התניא שהודפסו בשכונה, ביוזמת שליח הרבי ורב הקהילה, הרב משה אריאל הכהן רוט ● הרב יוסף שמחה גינזבורג רבה של עומר, התכבד ללמד לימוד ראשון מתוך הספרים החדשים. הוא למד עם הציבור את דף השער וקטע מהפרק הראשון, בבחי' "טועמיה חיים זכו", וקרא לציבור להצטרף לשיעורי הלימוד בתניא המתקיימים בבית חב"ד לדיווח ולתמונות
באר שבע: תושבי השכונה חגגו עם חלוקת ה
תושבי שכונת "נאות לון" נאספו להתוועדות חגיגית מיוחדת ליד שולחנות ערוכים, במעמד רבנים ואישי ציבור, לרגל הופעת ספרי התניא שהודפסו בשכונה, ביוזמת שליח הרבי ורב הקהילה, הרב משה אריאל הכהן רוט.

פתח את ההתוועדות שליח הרבי בנאות לון, הרב רוט, שציין את ההשגחה פרטית, שמועד ההדפסה הי' באור לב' ניסן – יום ההילולא של הרבי הרש"ב נ"ע ומועד קבלת הספרים בכ"ף חשון יום הולדתו.

הרב שלמה אמסלם רב שכונת "נווה זאב" וידיד אישי של הרב רוט, פיאר את ההתוועדות בנוכחותו.

לאחר שצפה יחד עם הקהל במראות קודש של הרבי אודות אדמו"ר הזקן וספר התניא, נשא הרב דברים על מעלת הדפסת התניא בכל מקום, ועל חובת לימוד בספר התניא, ושיתף את הקהל במופת של הרבי, באמצעות ה"אגרות קודש", שזכה להיות חלק ממנו.

הרב יוסף שמחה גינזבורג רבה של עומר, התכבד ללמד לימוד ראשון מתוך הספרים החדשים. הוא למד עם הציבור את דף השער וקטע מהפרק הראשון, בבחי' "טועמיה חיים זכו", וקרא לציבור להצטרף לשיעורי הלימוד בתניא המתקיימים בבית חב"ד.

דברי ברכה השמיע שליח הרבי בבאר שבע, מנהל בית חב"ד המרכזי הרב שניאור זלמן גורליק, ששיבח את השליח על היוזמה ועל הפעילות הברוכה.

כיבדו את ההתוועדות בנוכחותם: הרב קלמן דרוק, מנהל מוסדות חינוך חב"ד בבאר שבע, מר דוד בונפלד, ראש העיר באר שבע לשעבר, עו"ד מר דני סודרי, יו"ר מינהלת "נאות לון".

ההתוועדות שימשה גם כמסיבת "צאתכם לשלום" לקראת נסיעתו של הרב רוט לכינוס השלוחים, שהתקיים בניו-יורק בשבוע שעבר, בהזדמנות זו הובאו ספרי התניא לספריית הרבי ולשולחנו הקדוש.

בתום ההתוועדות הודה הרב רוט, ליו"ר ועד בית הכנסת "נווה יוסף חיים" על האכסניא המארחת, ולתלמידים השלוחים, תלמידי ישיבת חב"ד בבאר שבע.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.