מערכת COL | יום י' כסלו ה׳תשע״א 17.11.2010

ההיסטוריה חוזרת: "שידורים" מהרבי בכפר-חב"ד ● מיוחד

JEM
השתתפות גבוהה במיוחד בהקרנה הראשונה בתכנית "פארבריינגען עם הרבי לאורך השנה" של חברת jem שהתקיימה בבית-הכנסת 'בית-מנחם' בכפר-חב"ד ● בעקבות ההצלחה הרבה, צפוי המשך לסדרה שתכלול עוד התוועדויות מהרבי באיכות וידאו גבוהה ובתרגום לעברית ● מחר: שידור נוסף בכפר, ב'זאל' הישיבה המרכזית לסיפור המלא
ההיסטוריה חוזרת:
כפר-חב"ד, אמש (צילום: COL)
מאת כתב COL

מחזה מלבב נראה אמש לאחר תפילת ערבית בזמנה ב'בית-מנחם'. עשרות רבות מהמתפללים פנו להיכל התפילה המרכזי במקום לגשת לביתם.

הם תפסו את מקומותיהם מול מסך הוידאו הקבוע בפינת קיר המזרח, והמתינו בשקיקה לתחילת ההקרנה. מתוך התרפקות על ימי האור בהם זכינו להשתתף בהתוועדויות קדשו של הרבי, המתינו לתחילת השידור – לצערנו לא חי – מהתוועדות של יו"ד כסלו, משנת תשמ"א.

נערים צעירים רכים נצפו גם הם בקהל, צופים בשקיקה במראות הקודש, עיניהם מרותקות למסך, בו מופיעה תמונת פני הרבי באיכות שכמעט וגורמת להרגיש 'ממש שם'. בריכוז רב הם רכנו קדימה, מתנודדים על מקומם ברצינות, חורטים במוחם את דברי הרבי. יו"ד כסלו, חג הגאולה של האדמו"ר האמצעי. החוויה, שמזכירה את ההשתתפות בהתוועדות שהיה עורך הרבי דרך קבע בתאריך זה, מעלה געגועים עזים. מטלטלת את הלב.

המשתתפים הרבים, שמחו לשמוע שלא מדובר במאורע חד-פעמי. מדי חודש בחדשו, מבטיחים בחברת jem, ייצא לאור וידאו נוסף מהסדרה "פארבריינגען עם הרבי" ובו התוועדות באיכות מירבית עם תרגום ללה"ק.

ההקרנות יתקיימו, כמו ההקרנה הנוכחית, בכלל ריכוזי חב"ד בארץ ובעולם, ובישיבות תות"ל, במועדים ובמקומות שיתפרסמו בסמיכות להקרנה הבאה.

מילות תודה נשמעו לחברת המדיה החב"דית jem שהפיקה את התקליטור ותפיק גם את הבאים בסדרה. תודה מיוחדת נמסרת לועד כפר חב"ד שלקח את החסות על ההקרנה ב'בית מנחם'.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.