מערכת COL | יום ט' תמוז ה׳תשס״ד 28.06.2004

אוהד חב"ד נגד הראביי הרפורמי

בעקבות ג' בתמוז נמשך בעיתונות האמריקאית הפולמוס אודות פרסום זהותו של משיח אצל חסידי חב"ד. העיתון לוס-אנג'לס טיימס, מפרסם היום תחת הכותרת: "שתי נקודות-מבט על תנועת חב"ד", שני מאמרים המסתכלים על חב"ד משתי זוויות שונות. מאמר אחד מהראביי הרפורמי ג'ון רוזוב הטוען שמשיח יוכל לבוא רק כשהעולם יהיה מוכן לכך, כלומר: כשלא יהיו מלחמות, מחלות וצרות וכשהפרנסה תהיה מצויה בשפע, הרי שרק אז משיח יבוא, ולא שייך שסתם יהודי יחליט על בן-אדם מסויים שהוא משיח (ברמזו על תנועת חב"ד). ומנגד המאמר השני הוא של מוריס האסון, אוהד חב"ד מהעיר אירווין שבקליפורניה בו הוא כותב בהערצה על תנועת חב"ד וטוען: "לא ההסתה המשיחית היא זו שקירבה אותי ליהדות, כלל לא שמעתי מהרבנים החב"דיים מסרים על זהות המשיח וכדומה". לקריאת תוכן מכתבו של מר הרסון לחץ על "כתבה מלאה".
אוהד חב
תוכן מכתבו של מר הרסון: עברו חמש שנים מאז שהתקרבתי לתנועת חב"ד, כשעד אז לא הייתה לי שום שייכות לדת או ליהדות ולא הייתי מגיע כמעט לתפילות ואירועים יהודיים. אני טוען במפורש שהחב"דניקים לא פעלו עליי בצורה של הטפה ומסיון, אף אחד לא אמר לי שהרבי משיח או משהוא כזה, הרבנים החב"דיים בסך-הכל עוזרים לי לקיים תורה ומצוות בהתאם ליכולתי, ומעודדים אותי להמשיך ולהתחזק, ובסך-הכל לגרום לי להרגיש שאני יהודי. אני נותן את מלוא הקרדיט לתנועת חב"ד בכך שהקריבו אותי ליהדות וגרמו לי להתקרב לצדדים הרוחניים שבי הרבה יותר מתמיד. הקשר שלי עם הרבנים, הוא קשר אמיתי וכנה שרק גורם לי להרגיש יותר טוב, אך לא חס וחלילה שר של הסתה והטפה.
לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
1 תגובות
1.
שגיאת כתיב
י' תמוז ה׳תשס״ד
קודם כל צריך לכתוב שחב"ד קרבו אותי ליהדות ולא שחב"ד "הקריבו" אותי. דבר שני - זה פלא שהיהודי הזה קבל מחב"ד "רק יהדות" ושום דבר ממבצע משיח - הדבר היחידי והשליחות היחידי שנשאר לנו לשלוחים לעשות !!! איזה שליח זה !!!
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.