מערכת COL | יום ח' כסלו ה׳תשע״א 15.11.2010

COL נועל שבועיים של דיווחים שוטפים. עכשיו, הכל במדור אחד

שבועיים אחרי שנכנסנו למתכונת מיוחדת, לקראת כינוס השלוחים העולמי תשע"א, אנו נועלים בהצלחה את שרשרת הדיווחים. זו השנה העשירית ברציפות ש-COL מלווה את הכינוס שהפך למפגן עוצמתי של קידוש השם ● התמונות המרהיבות של צלמי COL בכינוס, לא פורסמו רק באתר הבית. כמעט ואין כלי-תקשורת בישראל, שלא נעזר בתמונות שפורסמו באתר. מעיתון "ידיעות אחרונות" ו"מעריב" ועד "בקהילה", "משפחה", "המודיע" ועוד ● עכשיו, הכל במדור אחד  לסיפור המלא
COL נועל שבועיים של דיווחים שוטפים. עכשיו, הכל במדור אחד
מאת מערכת COL

שבועיים אחרי שנכנסנו למתכונת מיוחדת, לקראת כינוס השלוחים העולמי תשע"א, אנו נועלים בהצלחה את שרשרת הדיווחים. זו השנה העשירית ברציפות, ברוך השם, שאנו מלווים את הכינוס שהפך למפגן עוצמתי של קידוש השם.

במהלך השבועיים האחרונים, הבאנו בפניכם דיווחים שוטפים, פרויקטים מיוחדים, גלריות מרהיבות וכתבות וידאו בלעדיות - מרגע עליית השלוחים למטוס, ועד לרגעים שחתמו את הכינוס, במעמד ה"בנקעט" המרגש.

בעזרתם של צוות הכתבים והצלמים שהוצבו במוקדים הרבים, הבאנו לכם את הדיווחים הכי עדכניים, את הגלריות הכי מרהיבות, כמו תמיד.

ברוך עזאגווי תיעד את הכינוס בעדשת מצלמתו, מנחם כהן שוחח עם פוליטיקאים לקראת הכינוס, הרצל קוסאשוילי התלווה לשלוחים בשדה-התעופה, מנדי ריזל הביא הצצה מבית-חב"ד הכי שוקק, לויק הרצל תיעד את מאחורי הקלעים של הכינוס, וצוות האתר שלנו באנגלית הביא דיווחים שוטפים.

וזה רק טעימה על קצה המזלג מהמדור המיוחד של הכינוס.

אחד הרגעים היותר מחוייכים במערכת במהלך הכינוס, שאולי המחישו כמה האתר הפך לחלק בלתי-נפרד מהנעשה בחב"ד, היה נאומו של הגביר גינדי בוגולובוב ב"בנקעט", שהשתעשע בבדיחה על COL.

התמונות המרהיבות של צלמי COL בכינוס, לא פורסמו רק באתר הבית. כמעט ואין כלי-תקשורת בישראל, שלא נעזר בתמונות שפורסמו באתר. מעיתון "ידיעות אחרונות" ו"מעריב" ועד "בקהילה", "משפחה", "המודיע" ועוד.

וגם השבוע, אחרי שהכינוס תם, המשכנו בפרסום מאמרים של טובי העיתונאים שסיפרו לנו על הכינוס, מנקודת מבטם.

תם ולא נשלם.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.