מערכת COL | יום ח' כסלו ה׳תשע״א 15.11.2010

לאחר ביטול ההקפאה: מחדשים בניית ביהכנ"ס חב"ד בביתר

בימים אלו החלה בנייתו של בית כנסת חב"ד בביתר עילית, לאחר שלפני ראש השנה הוסר צו ההקפאה שהוטל על בית הכנסת. הצו הוסר על ידי פעילותו הנחרצת של ראש העיר הרב מאיר רובינשטיין ● בנייתו של בית כנסת חב"ד בשכונת הדקל יהווה מקור ברכה לתנופת בניה מחודשת בעיר ובכל ארץ ישראל, כך מקווים חסידי חב"ד ליובאוויטש  בביתר עילית  לדיווח ולתמונות  
לאחר ביטול ההקפאה: מחדשים בניית ביהכנ
בימים אלו החלה בנייתו של בית כנסת חב"ד בביתר עילית, לאחר שלפני ראש השנה הוסר צו ההקפאה שהוטל על בית הכנסת. הצו הוסר על ידי פעילותו הנחרצת של ראש העיר הרב מאיר רובינשטיין.

בנייתו של בית כנסת חב"ד בשכונת הדקל יהווה מקור ברכה לתנופת בניה מחודשת בעיר ובכל ארץ ישראל, כך מקווים חסידי חב"ד ליובאוויטש  בביתר עילית.

ראש העיר הרב מאיר רובינשטיין התומך ומסייע לכל דבר שבקדושה,  מתעניין ודוחף באופן אישי פרוייקטים שונים של חב"ד, ומקדיש מזמנו היקר עד לשעות הקטנות של הלילה לטובתם של אנשי הקהילה, הוזמן להשתתף בהנחת ה"אבן" מבית רבינו שבבל בתוך יסודות הבניין.

הרב אורי הולצמן נציג חב"ד בעיריה  אשר נכח באירוע, ואשר מקדיש לילות כימים יחד עם אביו הרב ר יעקב הולצמן פועלים למען הקמתו של בית הכנסת,  ברך את ראש העיר וסגנו הרב יהודה דייטש על מסירותם ופועלם,  למען הקהילה המתפתחת בעיר.

הגבאים והנוכחים ברכו את ראש העיר  ואת נציג  חב"ד בעיר כי זכות הקמתו של בית הכנסת תעמוד להם ובעזר ד יתברך תוסר גזירת ההקפאה ובמקומה תבא ברכת ה' לתנופת בניה מחודשת.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.