מערכת COL | יום ז' כסלו ה׳תשע״א 14.11.2010

יוקם מאגר דירות להשכרה לאנ"ש בצפת ללא דמי תיווך

בהמשך לחשיפת COL, כי עסקני חב"ד בצפת פירסמו טבלת תעריפים ריאלית להשכרת דירות באיזור כנען - הוחלט לרכז את נושא השכרת הדירות וליצור מאגר של דירות העומדות להשכרה ● ל-COL נמסר כי עסקני הקהילה יפגשו עם בעל הדירה, יקבעו מהו המחיר הריאלי שהוא יכול לקבל עבור דירתו, בעל הדירה יחתום על חוזה הצהרה בו הוא מתחייב לא להשכיר את דירתו מעבר למחיר הנקוב לסיפור המלא וגם: מה הסנקציה נגד בעלי דירות סרבניים שלא ישתפו פעולה? >>>
יוקם מאגר דירות להשכרה לאנ
כתב COL

בהמשך לחשיפת COL, כי עסקני חב"ד בצפת פירסמו טבלת תעריפים ריאלית להשכרת דירות באיזור כנען, ובהמשך לרעיונות שנתקבלו מן הציבור ובתיאום עם אברך מאנ"ש בעל ניסיון בתיווך מקרקעין ובעל תעודה מתאימה - הוחלט לרכז את נושא השכרת הדירות וליצור מאגר של דירות העומדות להשכרה.

עסקני חב"ד בצפת פונים ומבקשים להודיע על דירות העומדות להשכרה, וכן  מבקשים מכל אחד המחפש דירה להשכרה להירשם במשרדי "כולל חב"ד".

ל-COL נמסר כי עסקני הקהילה יפגשו עם בעל הדירה, יקבעו מהו המחיר הריאלי שהוא יכול לקבל עבור דירתו, בעל הדירה יחתום על חוזה הצהרה בו הוא מתחייב לא להשכיר את דירתו מעבר למחיר הנקוב. משפחה המחפשת דירה להשכרה תפנה למשרדי "כולל חב"ד" על מנת שיאתרו לה דירה מתאימה, ולא תשכור דרך משרדי תיווך שונים במחירים מופקעים.

מטרת פעולה זו היא לטובת כולם, ושיתוף פעולה של כל אחד מאנ"ש יתרום להצלחה לתועלת כלל הציבור. 

רישום מאגר הדירות, והחיבור בין בעלי הדירה לשוכרים יתבצע ללא תמורה כספית. אם בעלי הדירה או השוכרים ירצו כי העסקה תתבצע ע"י תיווך רשמי, אברך מאנ"ש בעל תעודה מתאימה יבצע את העסקה במחיר מוזל.

עסקני חב"ד פונים לאנ"ש ומבקשים לידע אותם על משכירים המפקיעים מחירים וכן על שוכרים הנכנעים להפקעה זו. העסקנים יפנו אליהם וידרשו מהם להשכיר / לשכור במחירים הריאליים שנקבעו על ידינו. באם יהיה צורך יפנו העסקנים אל המד"א או יפרסמו את שמותיהם כדי שהציבור ידע את זהותם של אלה המעדיפים את טובתם האישית והכספית לעומת הפגיעה שאינה הוגנת לכלל הציבור. בעלי דירות שאינם מתגוררים בצפת, יפנו העסקנים אל רבני הקהילה שלהם או יפרסמו בסביבת מקום מגוריהם.

מס' טלפון לרישום דירות העומדות להשכרה ולרישום שוכרים:

077-7877081 (בטל' זה ניתן להשאיר הודעה בתא קולי), 077-7877082, 077-7877083
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.