מערכת COL | יום ה' כסלו ה׳תשע״א 12.11.2010

הכנס שהעצים את השותפות של תומכי חב"ד עם השלוחים

זה למעלה מיובל שנים, ששלוחי חב"ד בונים בהתאמה עם תומכיהם קשר בלתי מעורער בכדי לדאוג לטובת יהדות העולם. כיום, השותפויות הללו מתחזקות יותר מתמיד ● ביום ראשון האחרון היה ניתן לראות את זה בבירור ב'כנס המנהיגים' ה-13 של 'כינוס השלוחים העולמי', שנערך במלון 'מאריוט' שבברוקלין בהשתתפותם של למעלה מ-420 איש, כשנושא הוועידה היה "שותפות עם הצמיחה של חב"ד" לסיפור המלא  
הכנס שהעצים את השותפות של תומכי חב

זה למעלה מיובל שנים, ששלוחי חב"ד בונים בהתאמה עם תומכיהם קשר בלתי מעורער בכדי לדאוג לטובת יהדות העולם. כיום, השותפויות הללו מתחזקות יותר מתמיד.

ביום ראשון האחרון היה ניתן לראות את זה בבירור ב'כנס המנהיגים' ה-13 של 'כינוס השלוחים העולמי', שנערך במלון 'מאריוט' שבברוקלין בהשתתפותם של למעלה מ-420 איש, כשנושא הוועידה היה "שותפות עם הצמיחה של חב"ד".

שדרן הרדיו המפורסם, מר דניס פרגר פתח את דבריו כשהוא מונה שורה של כוכבים ואילי הון שתומכים בחב"ד. המשך נאומו שהיה מרשים ומוצלח במיוחד לא ישכח כנראה מבאי הכנס לעולם. בדבריו סיפר מר פרגר למשתתפים כיצד חב"ד היא הייצוג האמיתי של הקהילה היהודית. תוך שהוא מביע את הערכתו והערצתו אל השלוחים ותומכיהים.

המשתתפים שמעו גם דברים מפי הרב יהודה קרינסקי מ'מרכז חב"ד העולמי', שציטט את אחד מהמאמרים האחרונים של מר פרגר על חב"ד, כיצד אנחנו יכולים ללמוד מהקשר המיוחד בין השלוחים לתומכיהם, ואת היתרון המשותף.

את האירוע כיבד בנוכחתו, הרב בערל לאזר, הרב הראשי לרוסיה, שדיבר על הפיכתה של ברית המועצות לאורך השנים באמצעות הקשרים הנכונים. "לכל שליח יחד עם תומכיו יש את הפוטנציאל להפוך את הערים שלהם דרך קשרים נכונים", הוא אמר.

תחת הכותרת "סיכון הון עצמי" נערך פאנל מיוחד של תומכי חב"ד מרחבי העולם, בהנחייתו של הרב מנדי קוטלרסקי, בו נטלו חלק: מר ג'ורג' ראהר יו"ר חברת ההון ,NCH מר אדוארדו אלשטיין, נשיא חברת ,IRSA מר מאיר ניגרי, יו"ר חברת טקניזה ומר ג'פרי כהן, יו"ר חברת BACO, כשהם נותנים השראה אחד לשני, על ידי מחויבותם ומסירותם בתמיכה לשלוחים.

לאחר הפאנל, ניתנה הזדמנות לתומכים להכיר אחד את השני, לשאול שאלות, ולקבל השראה מכמה מהתורמים הגדולים של חב"ד.

"הכנס נתן השראה ועידוד לאלה שנטלו בו חלק" אמר הרב דוד אליעזרי מיורבה לינדה, קליפורניה. "אותם תומכים חזרו אל קהילותיהם מוסמכים להיות שותפים חזקים עם השלוחים שלהם".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.