מערכת COL | יום ג' כסלו ה׳תשע״א 10.11.2010

לראשונה: סיפור המאסר והגאולה בספר אחד ● פרסום ראשון

ספר חדש, מרתק וייחודי לקראת חג הגאולה י"ט כסלו. הספר "פדה בשלום" מביא את כל סיפורי המאסר והגאולה, הקשורים למאסרו וגאולתו של האדמו"ר הזקן לדיווח
לראשונה: סיפור המאסר והגאולה בספר אחד ● פרסום ראשון
כריכת הספר (צילום: COL)

מאת כתב COL

ספר חדש מרתק וייחודי לקראת חג הגאולה י"ט כסלו. הספר "פדה בשלום" יצא היום מהדפוס, ובו כל סיפורי המאסר והגאולה, הקשורים למאסרו וגאולתו של האדמו"ר הזקן.

לספר מסוג זה הייתה דרישה מזה זמן רב, לאחר שעד עצם היום הזה לא קיים ספר הכולל את כל פרטי סיפור חג הגאולה. הספר יצא-לאור בפורמט מהודר, ומותאם לכל גווני הציבור במטרה להחדיר ולהעמיק את סיפור הגאולה לכל שכבות העם.

הספר "פדה בשלום", מגיע למלא את החסר ולהביא לראשונה בספר מיוחד  בפני הקורא  את הסיפור המלא  והמושלם של סיפור המאסר והגאולה והרקע לפרשה זו, כדי להעביר את המוסרת מדור לדור ולספר את הסיפור המופלא של גאולת רבנו הזקן ותורת החסידות.

סיפור המאסר והגאולה לוקט מתוך עשרות ספרים, שנשענים על מקורות נאמנים שעברו מדור לדור על ידי אדמו"רי חב"ד וחסידים מדורות הקודמים, וכן מתוך חומרי החקירה שהתגלו בשנים האחרונות. בגוף הספר הבאנו צילומי קטעים מעדויות וחקירות ומסמכים שונים מתיק החקירה.

הספר פדה בשלום כולל תשעה פרקים, הן על המאסר הראשון והשני, תולדות האדמו"ר הזקן, תנועת החסידות וההתנגדות, המאסר הראשון, הגאולה, חג י"ט כסלו, המאסר השני הגאולה בשלבים, הפגישות עם המתנגדים ומסמכי המאסר.

הספר הוא על שם הפסוק בתהילים בקאפיטל נ"ה שקרא רבנו הזקן בעת שקיבל את בשורת השחרור וכפי שכתב מיד לאחר שחרורו "וכשקראתי  בספר תהלים בפסוק פדה בשלום נפשי קודם שהתחלתי פסוק שלאחריו יצאתי לשלום ואסיים בשלום מה' שלום".

הספר יוצא-לאור על-ידי מכון 'באהלי צדיקים' במלאות 210 שנים למאסרו השני של רבנו הזקן בשנת תקס"א.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.