מערכת COL | יום ג' כסלו ה׳תשע״א 10.11.2010

בעקבות 'שולחן שבת' - עכשיו 'שולחן חג'

בעקבות ההצלחה הגדולה שזכתה לה סדרת הספרים 'שולחן שבת', בת חמשת הכרכים, בהוצאת צעירי אגודת חב"ד, שבה אוצר של שיחות ורעיונות לפרשיות השבוע, מעובדים מתורתו של הרבי – הופיע עכשיו הספר 'שולחן חג' ● בספר מגוון עשיר של שיחות לכל חג לאורך השנה, מראש-השנה ועד חג-השבועות ● על חנוכה יש בספר שלוש-עשרה שיחות, וכולם בלשון בהירה ושווה לכל נפש ● השיחות האלה הופיעו במקורן במדור 'שולחן שבת' ב'שיחת השבוע'  לסיפור המלא
בעקבות 'שולחן שבת' - עכשיו 'שולחן חג'
שער הספר החדש

סדרת הספרים 'שולחן שבת', בת חמשת הכרכים, בהוצאת צעירי אגודת חב"ד, נהפכה זה מכבר נכס צאן ברזל בכל ארון ספרים חב"די, ואף בבתים רבים שאינם חסידיים דווקא. כל מי שמחפש רעיון מתאים לאמירה בבית-הכנסת או בשולחן השבת - מוצא כאן מאגר עשיר של שיחות ורעיונות, מעובדים מתורתו של הרבי, בשפה בהירה ושווה לכל נפש.

השיחות שבספרים האלה הופיעו במקורן במדור 'שולחן שבת' ב'שיחת השבוע', ובעקבות התגובות הנלהבות שנתקבלו מהציבור הוחלט לפני כעשר שנים להוציא אותן לאור בספרים מסודרים. ואכן, הספרים נתקבלו בשמחה רבה בחוגים מגוונים, והם מביאים את אורו הגדול של הרבי להמוני בית ישראל.

עכשיו הצטרף עוד כרך לסדרה המצליחה - 'שולחן חג'. בכרך הזה מגוון עשיר של שיחות לכל חג לאורך השנה, מראש-השנה ועד חג-השבועות. יש חגים שעליהם יש עשרים שיחות! על חנוכה, למשל, יש בספר שלוש-עשרה שיחות, המאירות את עניינו של החג מזוויות רבות ומקוריות.

עורך הספר, הרב מנחם ברוד, אומר כי בספר הזה נכללו כל השיחות על החגים שהופיעו ב'שיחת השבוע' מאז תחילת הופעתו, לפני עשרים וארבע שנים, ועד היום. השיחות עברו עריכה מחודשת, ונוספו להן מראי-מקומות ומפתח כללי. בספר 352 עמודים. להשיג בכל חנויות הספרים.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.