מערכת COL | יום ב' כסלו ה׳תשע״א 09.11.2010

נתניהו שובר ימינה ותוקף את אובמה: "ירושלים איננה התנחלות"

הממשל האמריקני הודיע אמש כי הוא מתנגד בחריפות לאישורי הבניה שניתנו ל-1,000 יחידות-דיור אשר יבנו בשכונות יהודיות במזרח-ירושלים ● הערב (שעון ישראל), הפתיע נתניהו כאשר תקף חזיתית את אובמה: "חילוקי הדיעות בין ישראל לארצות-הברית נמשכים מזה 40 שנה, אבל אין סיכוי שנפסיק לבנות בבירת ישראל הנצחית"  לסיפור המלא
נתניהו שובר ימינה ותוקף את אובמה:
ירושלים (צילום: בנצי ששו)
ראש הממשלה בנימין נתניהו דוחה הערב (שעון ישראל) בחריפות את הביקורת האמריקנית שהוטחה לכיוונו בשל אישורי הבניה שניתנו ל1,000 יחידות דיור במזרח ירושלים.

נתניהו אמר את הדברים במהלך שהותו בארצות-הברית, כתגובה על דבריו של ברק אובמה שנאם אמש במהלך סיורו באינדונזיה ואמר, תוך התערבות בוטה בריבונותה של ישראל על בירתה, כי "בניה בירושלים מעכבת את תהליך השלום".

כאמור, במהלך נאום שנשא לפני זמן קצר, הציג נתניהו קו חריף והודיע כי: "ירושלים איננה התנחלות - ירושלים היא בירת מדינת ישראל". הוא הוסיף כי: "ישראל מעולם לא הטילה על עצמה מגבלות כלשהן על הבנייה בירושלים, שבה מתגוררים כ-800 מאות אלף תושבים, כולל לא במהלך עשרת חודשי השעיית הבנייה ביהודה ושומרון", אמר ראש הממשלה.

נתניהו, שמנסה לנער את חיבוק הדוב האמריקאי, ציין בנוסף: "חילוקי הדעות בנושא ירושלים עם ארה"ב ידועים, גם הם אינם חדשים ונמשכים כבר ארבעים שנה".
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.