מערכת COL | יום ב' כסלו ה׳תשע״א 09.11.2010

חדש על המדף: שני ספרים של הרב יקותיאל גרין

בימים אלו, יצאו לאור 2 ספרי הרב יקותיאל גרין אודות התפילה בתורת חב"ד: "התפילה והעבודה" ו"התפילה החסידית" ● בספר "התפילה והעבודה", מדובר אודות מהותה הפנימית של התפילה המוגדרת כ"עבודה שבלב", וההתעלות הרוחנית הנשגבה שהיא פועלת במתפלל ● בספר "התפילה החסידית", מובאים סיפורים מגוונים מאלפים, אודות תפילותיהם של האדמו"רים ובני ביתם, החסידים הראשונים, והמשפיעים וה"תמימים" שלמדו בישיבות חב"ד והולכים לאורה לסיפור המלא
חדש על המדף: שני ספרים של הרב יקותיאל גרין

בימים אלו, יצאו לאור 2 ספרי הרב יקותיאל גרין אודות התפילה בתורת חב"ד: "התפילה והעבודה" ו"התפילה החסידית".

בספר "התפילה והעבודה", מדובר אודות מהותה הפנימית של התפילה המוגדרת כ"עבודה שבלב", וההתעלות הרוחנית הנשגבה שהיא פועלת במתפלל, הן בנשמתו והן בנפשו הבהמית. כאשר במקביל אנו מקבלים הדרכה מפורטת מרבותינו נשיאנו, ליחיד ולציבור, לתפילה הראויה בדרכה של החסידות.

בספר "התפילה החסידית", מובאים סיפורים מגוונים מאלפים, אודות תפילותיהם של האדמו"רים ובני ביתם, החסידים הראשונים, והמשפיעים וה"תמימים" שלמדו בישיבות חב"ד והולכים לאורה - שהתנהגותם מהוה דוגמא חיה לאופן התפילה המומלץ. וכן מדובר כאן בהרחבה, אודות מעלת התפילה של אנשים פשוטים ואמירת תהלים שלהם, הנאמרים בתמימות בפשטות ובהתלהבות וגורמים נחת רוח גדולה למעלה.

שני הספרים הללו, משלימים זה את זה. ובהתקבל "האור העולה על כולנה", מוצגת לפנינו המסכת הנפלאה של התפילה, כפי שהיא מבוארת בהרחבה בתורת חב"ד - תפילה, שבכוחה להעלות את המתפלל ולחברו עם הקב"ה. תפילה, שהשלכותיה באים לידי ביטוי, בלימוד התורה בקיום המצוות ובהתנהגות האדם כל היום כולו. תפילה, המשאירה את רישומה הטוב, גם על כל הנמצאים בסביבה.

ספרים אלו מצטרפים לסדרת ספרי "חסידות לעם" ובאור התניא "משכיל לאיתן". שנועדו, להביא את אור החסידות גם לציבור הרחב. ולסיע ביד העוסקים בהפצת המעינות בעבודתם בקודש, בקיום היעוד "אימתי קאתי מר לכשיפוצו מעינותיך חוצה".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.